نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵

تماشا کنید: گیم پلی بازی Forza Motorsport 6 با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم

تریلری از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 6 منتشر شده است که طراحی بسیار دقیق سازندگان و دقت نظر آنان را به خصوص بر روی انعکاس‌ها نشان می‌دهد. در ادامه با تریلر نسخه‌ی بسیار با کیفیت direct-feed footage از گیم‌پلی این بازی با زومجی همراه باشید.

همیشه قضاوت کردن درباره‌ی خوب بودن یا نبودن یک بازی پیش از انتشار آن بسیار دشوار است. اما ما در ادامه تریلری برای شما قرار دادیم تا با محیط این بازی بیشتر آشنا شوید. این تریلر به صورت Direct-feed برای شما قرار داده شده است، یعنی فرآیند تبدیل و فشرده سازی بر روی فایل آن انجام نشده است و لذا شما تصویری کاملا واقعی از محیط بازی تماشا خواهید کرد (حجم بالای فایل آن هم به همین دلیل است).

از این بازی شبیه‌ساز مسابقه که به صورت اختصاصی قرار است برای ایکس‌باکس‌وان منتشر شود، ویدئویی دو دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن در سایت Gamerstyle قرار گرفته است. درست است که می‌توانید حجم کمتری مصرف کرده و ویدئو را تماشا کنید، ولی من به شما پیشنهاد می‌کنم که تریلر حدودا 450 مگابایتی آن را دانلود کنید تا بالاترین کیفیت ممکن از این روند این بازی را تماشا کنید.

اگر این ویدئو نمایانگر محصول نهایی بازی Forza 6 باشد، باید گفت که این بازی فوق‌العاده است. انعکاس‌ها در شیشه‌ی ماشین‌ها بسیار واضح و با کیفیت هستند. هوای بارانی و پاشیدن آب از عقب لاستیک‌ها، رانندگی در شب و ... نیز همه و همه بسیار عالی کار شده‌اند. محیط اطراف هم بسیار گیرا و پر جزئیات طراحی شده است.

این ساخته‌ی استودیو‌ی Turn10 در تاریخ ۲۴ شهریور منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید دو نسخه‌ی  1080p/60fps و direct-feed از تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده