نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

مجری سابق تاپ‌ گیر، Jeremy Clarkson در Forza Motorsport 6 حضور نخواهد داشت

استودیو Turn 10 سازنده سری بازی‌های فورزا خبر عدم حضور جرمی کلارکسون در قسمت ششم این بازی را تأیید کرد. آنها اما در ادامه این خبر افزودند که کماکان به مشارکت خود با برنامه تلویزیونی Top Gear ادامه خواهند داد و این برنامه یکی از قسمت‌های بازی خواهد بود.

جان وندل کارگردان محتوای Turn 10 به IGN گفت:

پسر عموی دیجیتالی استیگ در بازی حضور خواهد داشت. مسیر تست معروف این برنامه نیز در بازی وجود دارد. همچنین مراحلی در بازی وجود دارد که ازTop Gear الهام گرفته شده است. ریچارد هموند و جیمز می (دو مجری دیگر Top Gear) هم از صداپیشگان فورزا۶ هستند.

وی در ادامه افزود:

این اتفاقات باعث شد که ما بخش کریر مود بازی را با روش جدیدی ارائه کنیم. این بخش در فورزا ۶ داستان‌های مسابقات اتومبیلرانی (Stories Of Motorsport) نام دارد. کریر مود جدید ما بیش از ۷۰ ساعت گیمپلی دارد. ما همچنین از صدای افراد معروف این رشته مانند رانندگان و مجریان برای هرچه بیشتر لذتبخشتر کردن این بخش بهره گرفته‌ایم.بخش جدیدی در بازی بنام Showcase Events وجود دارد که حتی ممکن است شما را به مسابقات فرمولا ۱ قبل  از جنگ و یا مسابقات Muscle Car های کلاسیک ببرد. به همین دلیل ما از شخصیت‌های معروف دعوت کردیم تا در این موارد در بازی صحبت کنند و به گیمرها توضیح دهند که چرا این رویدادها مهم و خاص هستند و علاقه و اشتیاق آنها را برای بازی در این قسمت بیشتر کنند."

حضور جرمی کلارکسون که یکی از معروفترین شخصیت‌های فرهنگ اتومبیلرانی است در سری بازی‌های فورزا به سال ۲۰۱۱ بر می‌گردد. وی در فورزا ۴ و ۵ حضور داشت.  کلارکسون در ماه مارس امسال به خاطر درگیری فیزیکی با یکی از تهیه‌کنندگان Top Gear از این برنامه اخراج شد.

در هفته گذشته اعلام شد که کریس اوانز یکی از مجریان معروف رادیو و تلویزیون انگلستان جای کلارکسون را در سری تازه Top Gear خواهد گرفت. همچنین ریچارد هموند و جیمز می هم در سری جدید حضور نخواهند داشت.

Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۴ شهریور ۱۳۹۴) به صورت اختصاصی برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می‌شود. از ویژگی‌های بازی می‌توان به وجود ۴۵۰ ماشین، ۲۶ مکان مختلف برای بازی، هوای بارانی و رانندگی در شب اشاره کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده