نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

ماه آینده منتظر رونمایی از حالت «زامبی» بازی Call of Duty: Black Ops 3 باشید

پس از رونمایی از بخش تک‌نفره و چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنفرانس سونی، ماه آینده شاهد رونمایی رسمی از حالت پرطرفدار «زامبی» این بازی خواهیم بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس تصویری که در صفحه توئیتر استودیو تری‌‌آرک منتشر شده، ماه آینده و در تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر) شاهد رونمایی حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 در نمایشگاه کامیک-کان خواهیم بود.

بنابراین اگر یکی از طرفداران بخش زامبی سری بازی‌هاری تری‌‌آرک هستید و بی‌صبرانه منتظر اولین نمایش این بخش هستید، ماه آینده به آرزوی خود خواهید رسید.

اگر تریلر منتشرشده از این بازی در نمایشگاه E3 2015 را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده و دانلود تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنفرانس سونی بپردازید.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی پیدا کنند و طبق قرارداد همکاری که سونی با اکتیویژن منعقد کرده است، این نسخه آزمایشی بخش چند نفره زودتر از باقی پلتفرم‌ها به پلی‌استیشن 4 می‌آید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده