نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی های جدیدی که در نمایشگاه E3 2015 معرفی شدند

در نمایشگاه E3 2015 بازی‌های زیادی برای اولین بار معرفی شدند؛ به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مقاله تمام بازی‌های تایید شده در E3 امسال را فهرست کنیم. با زومجی همراه باشید.

البته برخی از این بازی‌ها را از قبل نیز می‌شناختیم، اما انتشار آنها به صورت رسمی هرگز تایید نشده بود. در مجموع حدود ۴۰ بازی جدید در نمایشگاه امسال معرفی شدند که از این نظر یک E3 پربار را پشت سر گذاشتیم. برخی از این بازی‌ها یک IP کاملا جدید هستند و برخی دیگر به صورت دنباله عرضه خواهند شد. در ادامه می‌توانید نگاهی اجمالی به بازی‌های جدید E3 2015 داشته باشید.

 

The-Last-Guardian

The Last Guardian

پس از سال‌ها که خبری از The Last Guardian در نمایشگاه E3 نبود،‌ بالاخره امسال سونی این بازی را با نمایش یک تریلر از گیم‌پلی آن، رونمایی کرد. البته می‌دانیم که این بازی چندان هم جدید نیست، اما فکر کردیم که پس از غیبت طولانی که داشت می‌تواند در فهرست ما جای بگیرد. انتظار می‌رود The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

 

Shenmue-III

Shenmue III

بله، Shenmue III برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دست ساخت قرار دارد. کمپین کیک‌استارتر این بازی با فاصله‌ی کمی پس از معرفی آن در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 به راه افتاد و طی مدت کوتاهی بودجه‌ی در نظر گرفته شده برای بازی (۲٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار) تامین شد. در حالی که حدود یک ماه به پایان کمپین بازی باقی مانده، هم‌اکنون بیش از ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار از طریق کیکستارتر برای ساخت آن جمع‌آوری شده است.

 

Horizon-Zero-Dawn

Horizon: Zero Dawn

جدیدترین بازی سازندگان مجموعه‌ی محبوب Killzone یعنی گوریلا گیمز، یک IP کاملا تازه به نام Horizon: Zero Dawn است. این بازی در سال ۲۰۱۶ و برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

 

South-Park-The-Fractured-But-Whole

South Park: The Fractured But Whole

این بازی دنباله‌ی بازی زیبای South Park: Stick of Truth است. هنوز تاریخ انتشار The Fractured But Whole اعلام نشده است، اما رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پلتفرم‌های میزبان آن خواهند بود.

 

Tom-Clancy's-Ghost-Recon-Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

تازه‌ترین شماره از سری Ghost Recon با عنوان Wildlands، گیم‌پلی تاکتیکی و چندنفره‌ی این مجموعه‌ی پرطرفدار را با ویژگی‌های بازی‌های دنیای باز درهم می‌آمیزد. یوبی‌سافت نه تاریخی را برای انتشار بازی خود مشخص کرده و نه پلتفرم‌های آن را اعلام نموده است.

 

ForHonor54

For Honor

For Honor جدیدترین بازی ساخته‌ی استودیوی خوش‌نام یوبی‌سافت مونترال است. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های این بازی هم هنوز مشخص نشده‌اند.

 

Anno

Anno 2205

آخرین شماره از سری مشهور Anno با نام Anno 2205 در تاریخ ۱۲ آبان ۹۴ منتشر خواهد شد. این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود.

 

TrackMania-Turbo

TrackMania Turbo

TrackMania Turbo نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی کنسول دستی DS با همین نام است. این بازی قرار است در ماه نوامبر برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

 

Dark-Souls-III

Dark Souls III

هیدتاکا میازاکی، کارگردان مشهور سری Souls بازگشته است تا شماره‌ی سوم مجموعه‌ی Dark Souls را به طرفداران هدیه دهد. Dark Souls III در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

Mass-Effect-Andromeda

Mass Effect Andromeda

Mass Effect Andromeda که در جریان کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 معرفی شد، برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. این بازی نیز برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید خواهد آمد.

 

Unravel565

Unravel

Unravel یک بازی شگفت‌انگیز و جدید از الکترونیک آرتز است که پازل‌های جذابی را با زاویه‌ی دوربین از پهلو به نمایش می‌گذارد. این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

 

Star-Wars-Galaxy-of-Heroes

Star Wars: Galaxy of Heroes

Star Wars: Galaxy of Heroes یک بازی موبایلی کارتی است که در آن تمام شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه‌ی جنگ ستارگان حضور خواهند داشت. این بازی برای سیستم‌ عامل ‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

 

World-of-Final-Fantasy

World of Final Fantasy

World of Fantasy یک بازی نقش‌آفرینی جدید در دنیای Final Fantasy است که قصد دارد تا توجه بازیکن‌های مختلف با سلیقه‌ها و سنین متفاوت را به این مجموعه‌ی قدیمی جذب کند. این بازی در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود.

 

Final-Fantasy-VII-Remake

Final Fantasy VII Remake

اسکوئر انیکس بالاخره تصمیم گرفت تا یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی درست و حسابی از بازی محبوب Final Fantasy VII را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کند. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است.

 

Nier-Sequel

Nier

اسکوئر انیکس دنباله‌ی بازی Nier را با کمک استودیوی خوش‌نام پلاتینوم گیمز می‌سازد. این بازی به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 و در تاریخی نا معلوم منتشر خواهد شد.

 

Star-Ocean-Integrity-and-Faithlessness

Star Ocean: Integrity and Faithlessness

پس از گذشت حدود شش سال، بالاخره یک بازی جدید از مجموعه‌ی Star Ocean منتشر می‌شود. این بازی Star Ocean: Integrity and Faithlessness نام دارد و در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

 

Hitman87

Hitman

استودیوی آی‌اُ اینتراکتیو یک بازی جدید از مجموعه‌ی Hitman را معرفی کرد. بر خلاف بازی‌های قبلی این مجموعه، هیتمن جدید پایانی باز خواهد داشت. طبق گفته‌ی سازندگان، پس از انتشار بازی، محتواهای مختلف به صورت اپیزودی برای آن منتشر می‌شوند. Hitman در تاریخ ۱۷ آذر ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

Kingdom-Hearts-Unchained

Kingdom Hearts: Unchained

اسکوئر انیکس نسخه‌ی غربی بازی Kingdom Hearts: Unchained را معرفی کرد. این بازی قبلا در ژاپن رونمایی شده بود، اما حالا قرار است برای بازیکن‌های امریکای شمالی نیز منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی مشخص نشده‌اند.

 

Project-Setsuna

Project Setsuna

شرکت اسکوئر انیکس یک نقش‌آفرینی جدید دیگر را معرفی کرد که فعلا با نام Project Setsuna شناخته می‌شود. این بازی توسط استودیوی تازه تاسیس توکیو آرپی‌جی فکتوری ساخته خواهد شد. Project Setsuna نیز در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود، اما پلتفرم‌های بازی هنوز مشخص نشده‌اند.

 

Lara-Croft-Go

Lara Croft Go

Tomb Raider Go یک بازی موبایلی با گیم‌پلی نوبتی است. تاریخ انتشار این بازی هنوز قطعی نشده است؛ ضمنا سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی‌شان برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر می‌شود، اما به سیستم‌ عامل خاصی اشاره نکرده‌اند.

 

Dishonored-2

Dishonored 2

Dishonored 2 که قبلا خبر ساخته شدنش لو رفته بود، در کنفرانس بتسدا در E3 2015 به طور رسمی تایید و معرفی شد. این بازی در بهار سال 2016 و برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

 

Fallout-Shelter

Fallout Shelter

Fallout Shelter یک بازی موبایلی از مجموعه‌ی پرطرفدار Fallout است که در آن بازیکن‌ها باید پناهگاه خود را بسازند و اداره کنند. این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل iOS در دسترس است و به زودی بر روی اندروید نیز منتشر خواهد شد.

 

Gears-of-War-4

Gears of War 4

طی کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015، استودیوی کولیسین گیمز از بازی Gears of War 4 رونمایی کرد. این بازی در سال ۲۰۱۶ و به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

 

ReCore674

ReCore

ReCore یک بازی جدید و جالب است که با همکاری کیجی اینافونه، خالق مجموعه‌ی Mega Man و رترو استودیوز، سازنده‌ی بازی Metrod Prime ساخته می‌شود. تاریخ انتشار این بازی که به طور اختصاصی برای ایکس‌باکس وان در دست ساخت قرار دارد هنوز مشخص نیست.

 

Planet-Coaster

Planet Coaster

فرانتیر دولوپمنتس، سازنده‌ی Roller Coaster Tycoon بر روی یک بازی شبیه‌ساز قطار هوایی دیگر به نام Planet Coaster مشغول به کار است. این بازی نیز در سال ۲۰۱۶ و برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

 

Mario-Tennis-Ultra-Smash

Mario Tennis: Ultra Smash

علاقه‌مندان به تنیس باید حسابی خوشحال باشند، چون یک بازی جدید از مجموعه‌ی Mario Tennis برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد. Mario Tennis: Ultra Smash در تعطیلات سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود.

 

Mario-&-Luigi-Paper-Jam

Mario & Luigi: Paper Jam

Mario & Luigi: Paper Jam ترکیبی از دو سری نقش‌آفرینی ماریویی یعنی Mario & Luigi و Paper Mario است. این بازی در بهار سال ۲۰۱۶ و برای کنسول دستی 3DS منتشر می‌شود.

 

Animal-Crossing-Amiibo-Party

Animal Crossing: Amiibo Party

Animal Crossing: Amiibo Party یک بازی جدید و متفاوت از مجموعه‌ی Animal Crossing است که در تعطیلات امسال برای کنسول Wii U نینتندو منتشر خواهد شد.

 

The-Legend-of-Zelda-Triforce-Heroes

The Legend of Zelda: Triforce Heroes

The Legend of Zelda: Triforce Heroes در واقع جانشین بازی سال ۲۰۰۴ کنسول گیم‌کیوب نینتندو با نام The Legend of Zelda: Four Swords است. این بازی نیز در تعطیلات سال ۲۰۱۵ برای کنسول دستی 3DS خواهد آمد.

 

Metroid-Prime-Federation-Force

Metroid Prime: Federation Force

Metroid Prime: Federation Force یک بازی Co-Op چهارنفره برای کنسول 3DS است. این بازی سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.

 

Transformers-Devastation

Transformers: Devastation

Transformers: Devastation جدیدترین بازی از سری محبوب تبدیل‌شوندگان است که امسال برای کنسول‌های نسل قدیم و جدید سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. شاید مهم‌ترین نکته درباره‌ی این بازی، ساخته شدن آن به دست استودیوی پلاتینوم گیمز باشد.

 

Ion79

Ion

دین هال، خالق بازی پرطرفدار DayZ یک بازی جدید دیگر به نام Ion را معرفی کرده است. این بازی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

Gears-of-War-Ultimate-Edition

Gears of War: Ultimate Edition

مدت‌ها بود که سر و صدای زیادی درباره‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Gears of War می‌شنیدیم؛ بالاخره با معرفی Gears of War: Ultimate Edition شایعات به حقیقت تبدیل شدند. این بازی در تاریخ ۳ شهریور ۹۴ برای رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

Rising-Storm-2

Rising Storm 2

استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو یک محتوای الحاقی جدید برای بازی Rising Storm 2 معرفی کرد که بازیکن‌ها را به جنگ ویتنام می‌برد. این بازی در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

 

Pillars-of-Eternity-White-March

Pillars of Eternity: White March

تازه‌ترین محتوای اضافی بازی Pillars of Eternity با نام White March منتشر می‌شود. White March برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود اما تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

 

Guild-Wars-2-Heart-of-Thorns

Guild Wars 2: Heart of Thorns

بازی Guild Wars 2 نیز یک محتوای الحاقی جدید به نام Heart of Thorns دریافت می‌کند. این بازی نیز در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

 

Arma-III---Tanoa

Arma III - Tanoa

بازیکن‌های Arma III سال آینده می‌توانند در جنگل‌های تانوا واقع در نواحی جنوبی اقیانوس آرام به ماجراجویی بپردازند. Arma III - Tanoa برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

Heroes-of-the-Storm-Eternal-Conflict

Heroes of the Storm: Eternal Conflict

Heroes of the Storm، بازی موفق کمپانی بلیزارد در سبک میدان نبرد چندنفره‌ی آنلاین، یک بسته‌ی الحاقی جدید به نام Eternal Conflict دریافت خواهد کرد. این بسته که محتواهای مربوط به مجموعه‌ی Diablo را به بازی اضافه می‌کند، در تاریخ ۹ تیر برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

The-Elder-Scrolls-Legends

The Elder Scrolls Legends

The Elder Scrolls Legends یک بازی کارتی موبایلی و رایگان است که در دنیای بزرگ و پهناور مجموعه‌ی The Elder Scrolls جریان دارد. این بازی اواخر امسال علاوه بر رایانه‌های شخصی برای سیستم عامل iOS نیز منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده