نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴

ثبت نام برای شرکت در نسخه آزمایشی بازی The Division آغاز شد

قبل از عرضه بازی The Division در اوایل سال ۲۰۱۶، قرار است دو نسخه آزمایشی برای این بازی عرضه شود. ثبت‌نام برای اولین نسخه آزمایشی که در انحصار ایکس‌باکس وان است، هم‌اکنون آغاز شده و دارندگان این کنسول نسل هشتمی می‌توانند برای تجربه این بازی شانس خود را امتحان کنند. ب

اگرچه نسخه آزمایشی بازی The Division برای کنسول ایکس‌باکس وان به‌زودی آغاز خواهد شد، اما دارندگان دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 اوایل سال ۲۰۱۶ و چند هفته به عرضه بازی شانس امتحان این نسخه را خواهند داشت. اگر دوست دارید در نسخه آزمایشی این بازی شرکت کنید، می‌توانید از اینجا ثبت‌نام خود را آغاز کنید.

بازی The Division در نمایشگاه E3 2015 در کنفرانس دو کمپانی یوبی‌سافت و مایکروسافت حضور داشت و با نمایش خود، اگرچه کیفیت زمانی که بازی رونمایی شد را نداشت، اما باز هم به نظر بازی جذابی می‌رسید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از روند گیم‌پلی بازی بدست آورید، می‌توانید ۱۰ دقیقه از روند گیم‌پلی بازی The Division را در زومجی مشاهده کنید.

The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با اخباری که طی چند ماه پیش منتشر شد، عرضه این بازی برای دومین بار به تعویق افتاد. با تمام این تفاسیر، سرانجام علاقه‌مندان می‌توانند هشتم اسفند سال جاری شمسی این بازی را تجربه کنند.  اگر هنوز از داستان و روند بازی اطلاعات خاصی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش The Division را در زومجی مطالعه کنید.

بازی The Division در تاریخ هشتم مارس سال ۲۰۱۶ (۱۸ اسفند ۱۳۹۳) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده