// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸

بازی موبایلی ایرانی فوت‌کاردیا به زودی به صورت رایگان منتشر می‌شود

بازی موبایلی فوت‌کاردیا که از محصولات جدید استودیوی بازی‌سازی مدریک، سازنده بازی معروف خروس‌ جنگی است، به‌زودی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیوی بازی‌سازی مدریک که افتخار بهترین بازی موبایلی سال را با بازی خروس جنگی در کارنامه خود دارد، طی یک اعلان عمومی از بازی جدید خود با عنوان «فوت‌کاردیا» رونمایی کرد.
این محصول جدید یک بازی کارتی آنلاین دو نفره است که با حال و هوای فوتبالی خود می‌تواند تعداد زیادی از کاربران موبایل و تبلت‌های هوشمند را به خود جذب کند.
فوت‌کاردیا قصد دارد هیجان یک رقابت آنلاین فوتبالی را به مخاطب بازی‌های موبایلی عرضه کند. در این بازی بیش از ۱۵۰۰کارت بازیکن طراحی شده که نشانگر بازیکنان مختلفی از سراسر جهان است. هر کدام از کارت‌های بازیکنان دارای قابلیت‌های متفاوتی بوده که برگرفته از توانایی‌های خود بازیکنان است. کاربر می‌تواند از روش‌های مختلفی کارت‌های متنوع را بدست آورد و از آن‌ها برای چیدن ترکیب تیم خود استفاده کند همچنین در بروزرسانی‌های مختلف به تعداد و تنوع کارت‌ها و بازیکنان این بازی اضافه خواهد شد.

FootCardia (1)
در این بازی هر کاربر مالکیت یک تیم فوتبال را برعهده خواهد داشت، که از انتخاب سرمربی تا چیدن ترکیب مناسب قبل از هربازی و هدایت تیم در هنگام بازی را برعهده خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین با کاربران دیگر مسابقه داده و از یک مسابقه فوتبال دونفره با یک کاربر واقعی دیگر لذت ببرند.
فوت‌کاردیا از بخش‌های مختلفی برخوردار بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقه عادی (که مسابقه آفلاین با هوش مصنوعی بازی‌ است)، لیگ و فروشگاه اشاره کرد.
کاربران می‌توانند در بخش لیگ، وارد مسابقات پرتنشی با سایر کاربران شده و هیجان سپری کردن یک فصل فوتبالی داغ را در لیگ داشته باشند. نتیجه هر بازی و کسب امتیازات برد، باخت یا مساوی در لیگ، سبب جابه‌جا شدن موقعیت تیم کاربران، در جدول رده‌بندی لیگ خواهد شد.

FootCardia (3)
در قسمت فروشگاه، بازیکنان می‌توانند اقدام به خرید کارت‌های بازیکنان یا کارت‌های اکشن کنند. کارت‌های بازیکنان به‌صورت بسته‌ای خریداری خواهد شد. به این صورت که کاربر بنا به نیاز خود، یکی از بسته‌ها را انتخاب کرده و پس از خریداری تعدادی کارت بازیکن به‌صورت اتفاقی و منوط به نوع بسته، برای کاربر نمایان شده و به دارایی‌های کاربر اضافه می‌شود. کاربر سپس می‌تواند کارت‌های به دست آمده را برای ترکیب تیم خود آماده کند.
همچنین کارت‌های اکشن که برای پیاده‌سازی استراتژی حمله، یا دفاع در حین یک مسابقه طراحی شده، از قسمت فروشگاه قابل دسترسی خواهد بود. کارت‌های اکشن یا سبب تقویت بازیکنان خودی در هنگام حمله، یا تقویت آن‌ها در هنگام دفاع، ویا تضعیف کارت‌های مقابل در هنگام حمله حریف خواهد شد.FootCardia (2)
کارت‌های بازیکن و اکشن توسط سکه درون بازی قابل خریداری هستند. سکه‌های بازی بنا به نتیجه‌های مختلفی که هر کاربر در بازی‌های مختلفی به دست می‌آورند، به آنان اهدا می‌شود.
همچنین اگر کاربران نیاز به سکه‌های بیشتری داشته باشند می‌توانند از قسمت فروشگاه، و با خرج کردن پول واقعی سکه بیشتری بدست آورند.

منبع: روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده