نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵

باندل محدود یک ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان از بازی Forza 6 توسط مایکروسافت معرفی شد

برخلاف سونی، یکی از خصوصیات خوب مایکروسافت عرضه باندل‌های مختلف با طرح‌های بازی معروف است. کمپانی مایکروسافت شب گذشته در خبری از باندل محدود یک ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان از بازی Forza Motorsport 6 رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

محتویات این باندل زیبا شامل یک کنسول ایکس‌باکس با حافظه یک ترابایتی و نسخه دیجیتالی بازی Forza Motorsport 6 است. این باندل در تاریخ ۱۵ سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) و همزمان با عرضه نسخه جدید سری بازی‌های Forza عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از این باندل را تماشا و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

کمپانی مایکروسافت پیش از شروع نمایشگاه E3 2015، از موتور ForzaTech رونمایی و اعلام کرد از این موتور بازیسازی جدید برای ساخت نسخه‌های بعدی Forza و در حال حاضر Forza Motorsport 6 استفاده می‌شود. باید دید در اولین بازی‌ که با این موتور تولید شده، چگونه این موتور توانایی‌های خود را نشان خواهد داد.

Forza Motorsport 6 در تاریخ ۲۴ شهریور به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی که بخش مهمی از کنفرانس مایکروسافت را به خود اختصاص داد، مانند همیشه خوش درخشید و هنرنمایی استودی تِرن ۱۰ در ساخت بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای را نشان داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده