نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

سازندگان بازی Shadow of Mordor با سرعت درحال استخدام نیروهای جدید هستند

استودیو مونولیت پِروداکشِن، سازنده بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor که سال گذشته از نگاه زومجی بهترین بازی سال ۲۰۱۴ انتخاب شد، با سرعت درحال استخدام افراد جدید برای بازی جدید خود است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر با انتشار یک آگهی استخدام بلند بالا، اعلام کرده بدنبال تهیه‌کننده، طراح و برنامه‌نویس برای بازی جدید مونولیت پِروداکشِن است. در این آگهی بارها به موفقیت‌هایی که بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor کسب کرده اشاره شده است.

2893046-screen+shot+2015-06-22+at+7.01.40+pm

اگرچه مونولیت هنوز در رابطه با نسخه بعدی Shadow of Mordor صحبت نکرده، اما با موفقیتی که این بازی کسب کرد به احتمال بسیار زیاد این استودیو این روزها درحال ساخت قسمت دوم این بازی جذاب و دوست‌داشتنی است. Shadow of Mordor هم‌اکنون در وبسایت متاکریتیک با میانگین امتیاز ۸۷ یکی از بهترین بازی‌هایی است که برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده.

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، مدیر طراحی Shadow of Mordor اعلام کرد نسخه اول این بازی آغاز کار آن‌ها با سیستم نِمِسیس بوده و این دنیا پتانسیل زیادی برای تعریف داستان‌های دیگر دارد:

راه‌های زیادی برای کاوش در این دنیا و تولید شخصیت‌های منفی وجود دارد که ما می‌توانیم انجام دهیم. اگر بخواهم با شما صادق باشم، ما تازه کار خود را با سیستم نِمِسیس و کارهایی که می‌توانیم با آن انجام دهیم آغاز کردیم.

اگر بازی Shadow of Mordor را تجربه نکردید و دوست دارید بیشتر در رابطه با سیستم نِمِسیس بازی بدانید، این سیستم به شکلی است که اگر با دشمنی برخورد کنید تمام آن‌ها شما را تا انتهای بازی به خاطر می‌سپارند. به عنوان مثال اگر با یکی از دشمنان بازی مبارزه کنید و در این مبارزه کشته شوید، باری دیگر که با او تقابل کنید آن دشمن شما را به خوبی به خاطر می‌آورد و با کُری‌خوانی‌های خود از گذشته و این‌که چگونه شما را شکست داده صحبت می‌کند.

Middle-Earth: Shadow of Mordor هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه بازی سال این بازی هم که تمام محتویاتی که تا به حال برای آن عرضه شده است را در خود دارد، در حال حاضر تنها برای پلتفرم‌های برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل خریداری است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده