نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

Uncharted 4: A Thief's End بهترین بازی نمایشگاه E3 2015 از نگاه کاربران زومجی

بازی‌های زیاد و بزرگی در نمایشگاه E3 امسال به نمایش درآمدند و آن را به یکی از بهترین رویدادهای چند سال اخیر تبدیل کردند.کاربران زومجی در نظر سنجی که برگزار شد، نسخه چهارم سری Uncharted را به عنوان بهترین بازی این نمایشگاه انتخاب کردند.

بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End حضور پر رنگی در نمایشگاه E3 2015 داشت و این حضور از همان روزهای قبل آغاز نمایشگاه مشخص بود. از آن‌جایی که عکس نِیتِن درِیک در سردر سالن برگزاری نمایشگاه قرار گرفت می‌شد فهمید که نسخه چهارم این سری، بخش بزرگی از هیجان کنفرانس سونی را بر عهده خواهد گرفت.

نمایش این بازی را می‌توان به حضور خیره کننده نسخه دوم بازی در E3 چند سال گذشته تشبیه کرد، جایی که گیم‌پلی بازی نشان از حضور پر قدرت نِیتِن، سالیوان، اِلنا و دیگر شخصیت‌های بازی در نسل هشتم دارد.

در نظر سنجی که از میان ۱۰ بازی برتر E3 2015 بین کاربران زومجی برگزار شد، Uncharted 4 بیشتر از ۳۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان بازی منتخب کاربران انتخاب شد. بازی‌های Need For Speed و Rise of the Tomb Raider هم به ترتیب با ۱۳.۹۵ و ۱۱.۳۵ درصد آرا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم زومجی نیز به زودی انتخاب‌های خود از بهترین‌ها و البته بدترین‌های نمایشگاه E3 2015 را اعلام خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده