// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

شخصیت اصلی بازی Fallout 4 توسط یکی از صداپیشگان Halo 5 نقش آفرینی خواهد شد

پس از کنفرانس E3 امسالِ کمپانی بتسدا خیل عظیمی از اطلاعات و شایعات هیجان انگیزی از Fallout 4 روانه صنعت بازی شد و بدون شک ما به عنوان بازیکنان تک تک این اخبار را با هیجان خاصی دنبال می‌کنیم. حال به نظر می‌رسد که در جدیدترین خبر منتشر شده صداپیشگان شخصیت‌های اصلی این بازی مشخص شده باشند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

در ابتدا صحبت از اخبار هیجان انگیز کردیم و برای اثبات آن می‌توانیم به اخبار اخیر اشاره کنیم، برای مثال تیم سازنده به بازیکنان اطمینان خاطر داد که نرخ فریم و رزولوشن بازی در رایانه‌های شخصی به هیچ عنوان محدود نخواهد شد یا در خبری دیگر خواندیم که نسخه‌های ویژه‌ی بازی تحت عنوان «PipBoy Edition» به صورت دیوانه واری فروش رفته اند. در جدیدترین خبر منتشر شده نیز تاد هاوارد کارگردان ارشد بازی از الهاماتی که تیم سازنده از بازی GTA V به دست آورده بود سخن گفت.

جدا از این‌ها نیز اخیرا امیل پاگلیارولو، نویسنده و طراح ارشد بازی از هویت صداپیشگان شخصیت‌های اصلی بازی پرده برداری کرده است.

او طی توییتی در حساب شخصی تویتر خود اشاره کرد که «کورتنی تیلور» و «برایان تی دیلینی» قرار است به ترتیب وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های مونث و مذکر بازی را بر عهده داشته باشند.

طرفداران بازی Halo 5 قطعا برایان تی دیلینی را خواهند شناخت چرا که او در آن بازی صداپیشگی شخصیت رولند را ایفا خواهد کرد. البته این دو بازی تنها بازی‌های شناخته شده‌ای نیستند که دیلینی در آن‌ها قصد حضور دارد، پیش از این ما صدای او را در بازی‌هایی مانند Batman: Arkham Knight، Mighty No. 9، The Secret Life of Pets، Minions و Batman Unlimited: Monster Mayhem شنیده بودیم.

البته از آن سو کورتنی تیلور نیز آنچنان شخصیت تازه کاری نیست، پیش از این او وظیفه صداپیشگی شخصیت‌هایی مانند جک در سری Mass Effect، ایدا وانگ در چند شماره اخیر مجموعه Resident Evil یا آشرا در بازی Diablo III و نسخه‌های الحاقی آن را بر عهده داشته است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده