// سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بازی های سبک تیراندازی در نمایشگاه E3 2015

نمایشگاه E3 امسال نیز با تمام خوبی‌ و خوشی‌هایش به پایان رسید و اکنون زمان جمع‌بندی کلی بازی‌های معرفی شده در این نمایشگاه رسیده است. در ادامه لیستی از بازی‌های سبک تیر‌اندازی اول شخصی (FPS) را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت بتسدا با معرفی و پخش ویدیویی فوق‌العاده و مهیج از بازی DOOM، نمایشگاه E3‌ طوفانی‌ای را در یادهای ما هک کرد. امسال نیز مانند سال‌های گذشته بازی‌های سبک اول شخص تیراندازی در تمامی کنفرانس‌های نمایشگاه E3 حضور داشتند. از DOOM گرفته تا Halo 5 و Star Wars: Battlefront همگی با ویدیوهای زیبای خود، غوغایی را در دلهای طرفداران سبک اول شخص به راه انداختند.

در ادامه لیستی از بازی‌های اول شخص حاضر در نمایشگاه E3 2015 را برای شما آورده‌ایم. بیشتر بازی‌های ذکر شده تا پایان امسال عرضه خواهند شد. بی شک مشاهده تریلرهای بسیار زیبای این بازی‌ها خالی از لطف نیست.


تیراندازی سوم شخص

<p>[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به <a href="https://zoomg.ir/category/events/e3/e32015/" target="_blank">صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی </a>مراجعه کنید [/alert]</p>


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده