// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

در پوستر تبلیغاتی جدید Horizon: Zero Dawn دنیای بی رحم و برفی بازی را مشاهده کنید

بازی Horizon: Zero Dawn جدیدترین اثر استودیوی گوریلا گیمز که به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 ساخته می‌شود برای اولین بار در کنفرانس E3 سونی رونمایی شد و توانست جزو یکی از بهترین رونمایی‌های این همایش باشد. حال تیم سازنده اخیرا پوستر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که می‌توانید برای دیدن آن در ادامه با زومجی همراه شوید.

ویدئویی که استودیوی گوریلا در کنفرانس سونی نشان داد به گفته‌ی خودشان کاملا از روی گیم‌پلی و موتور اصلی خود بازی بوده نه یک ویدئوی از پیش ساخته و رندر شده. در ویدئویی که مشاهده کردیم ما با شخصیت مونث اصلی بازی که آلوی نام دارد آشنا می‌شویم. او به کمک سلاح‌هایی باستانی مانند تیر و کمان به مبارزه با دایناسورهای مکانیکی و عظیم الجسه می‌رود.

اگر ویدئوی رونمایی از بازی در همایش E3 را از دست دادید می‌توانید آن را از زومجی مشاهده کنید اما قبل از آن شما را به دیدن جدیدترین پوستر تبلیغاتی رسمی منتشر شده از سوی استودیوی گوریلا گیمز برای این بازی دعوت می‌کنیم.

horizon-zero-dawn-promotional-art

زمان زیادی از عرضه‌ی این تصویر تبلیغاتی نگذشت که طرفداران با استفاده از آن سعی کردند تا باکس آرت آینده‌ی بازی را طراحی کنند. بدون شک سونی و گوریلا گیمز می‌توانند از این تصاویر الهام بگیرند چرا که واقعا زیبا و عالی به نظر می‌رسند.

شما با کنترل شخصیت اصلی بازی که یک شکارچی قهار است می‌توانید در دنیای مرتعش و با شکوه بازی که موجودات مکانیکی و اسرار آمیز در آن ساکن هستند به جستجو بپردازید. به گفته‌ی تیم سازنده در گوشه گوشه‌ی این دنیای بزرگ می‌توان رمز و رازهای مختلف، قبلیه‌های اجتماعی، اشیای باستانی و تکنولوژی‌های پیشرفته یافت که قدرت تعیین سرنوشت کره‌ی زمین و حیات آن را دارند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده