// یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸

احتمال عرضه بازی Zombi از یوبی‌سافت برای ایکس‌باکس وان

ZombiU یکی از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه کنسول Wii U نینتندو به صورت انحصاری منتشر شد. حال ظاهرا یوبی‌سافت قصد دارد این بازی را برای پلتفرم‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کند.

به تازگی انجمن طبقه‌بندی استرالیا که معادل انجمن طبقه‌بندی سنی آمریکای شمالی یا همان ESRB است، بازی نه چندان موفق ZombiU را تحت نام Zombi از شرکت یوبی‌سافت برای کنسول ایکس‌باکس وان درجه‌بندی سنی کرده است. این درجه بندی سنی می‌توان نشانه‌ای از احتمال عرضه‌ی این بازی زامبی‌محور برای کنسول ایکس‌باکس وان و حتی پلی‌استیشن 4 باشد.

بازی ZombiU که در زمان عرضه کنسول Wii U به بازار عرضه شد، از اقبال خوبی چه از نظر مخاطبان و چه از نظر منتقدین برخوردار نشد و نتوانست در زمره‌ی بازی‌های خوب و درجه یک زامبی‌محور قرار بگیرد. یوبی‌سافت در پی فروش بسیار ضعیف این بازی و هم‌چنین ضعف Wii U در بازارهای جهانی، ساخت قسمت دوم Zombi متوقف شد.

اینکه یوبی‌سافت آیا واقعا در حال پورت بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی است هنوز مشخص نیست، اما اگر واقعا این موضوع حقیقت داشته باشد، باید دید دلایل یوبی‌سافت از پورت یک بازی ضعیف چه از نظر فروش و چه از نظر مخاطبان چه می‌تواند باشد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده