// شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Horizon Zero Dawn با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا می شود

بازی Horizon Zero Dawn که در سبک اکشن نقش آفرینی جهان باز به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 مراحل ساخت خود را طی می‌کند، با نرخ ۳۰ فریم و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

چندی پیش نیز استودیوی ناتی داگ هم اعلام کرد که بخش داستانی بازی Uncharted 4 با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد اما بخش چند نفره نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد داشت.

بازی Horizon که در کنفرانس E3 کمپانی سونی رونمایی شد جزو جذاب‌ترین بازی‌های تازه معرفی شده حساب می‌شود که در آن شما باید با استفاده از تیر و کمان به شکار روبات‌های دایناسور مانند و دیگر حیوانات مکانیکی بروید.

استودیوی گوریلا گیمز که پیش از این به خاطر مجموعه‌ی تیراندازی و انحصاری Killzone شناخته می‌شد، به طور رسمی میزان نرخ فریم و رزولوشن بازی را تایید کرده است.

همچنین تیم سازنده اعلام کرد که بازی Horizon با نسخه‌ی بهبود یافته و پیشرفته‌ی موتور گرافیکی بازی Killzone Shadow Fall در حال ساخت و توسعه است.

از آن‌ جایی که مجموعه‌ی Killzone هیچگاه دنیای باز نبوده، بخاطر همین تیم سازنده باید با توجه به نیازهای یک بازی نقش آفرینی، اصلاحات نسبتا زیادی بر روی موتورشان انجام می‌داد.

ژان بارت ون بیک کارگردان بخش طراحی هنری بازی در مصاحبه‌ای توضیح داد که:

این بازی در حقیقت بر روی همان موتور قبلی اجرا می‌شود اما تیم سازنده پیشرفت‌های بسیار وسیعی نسبت به بازی Shadow Fall داشته است. بازی Shadow Fall دنیای باز نبود بنابراین موتور آن نمی‌توانست محیط و نقشه‌‌های بسیار بزرگ را اجرا کند. در طی این دو سالی که گذشت تیم سازنده از لحاظ فنی تلاش‌های بسیار زیادی کرد تا موتور اختصاصی استودیو بتواند به این صورت بازی جدید را اجرا کند.

بازی Horizon Zero Dawn قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده