نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه پی‌سی بازی PES 2016 با کنسول‌ها متفاوت خواهد بود

کونامی، سازنده بازی ورزشی PES 2016 اعلام کرده است که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هویت خود را خواهد داشت و متفاوت با نسخه کنسولی آن است.

نسخه قبلی این بازی روی پی‌سی دارای هویتی دوگانه بود، به صورتی که در بعضی جوانب نسل بعدی محسوب می‌شد و در بعضی موارد دیگر شبیه نسخه‌های نسل هفتمی بود. نسخه پی‌سی این بازی طرفداران خاص خود را دارد و به نظر می‌رسد کونامی قصد گوش دادن به آن‌ها را دارد.

امسال، این شرکت قصد دارد تا به طرفداران اطمینان دهد تا نسخه پی‌سی بازی دارای هویت مخصوص به خود است . کونامی می‌گوید گه نسخه پی‌سی بازی دارای ویژگی‌های بیشتری است که حتی ممکن است برخی از آن‌ها به صورت انحصاری برای این پلتفرم عرضه شوند.

آدام باتی، مدیر محصولات شعبه اروپا کونامی در بیانیه‌ای در این‌باره گفت:

نسخه پی‌سی بازی، همان نسخه کنسولی بازی نخواهد بود و البته نشانی از نسل هفتم نیز در خود نخواهد داشت. نسخه پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی بهبودهای جزیی را خواهند داشت. این جزییات باعث خواهند شد تا شما تفاوت را در گیم‌پلی بازی احساس کنید. نسخه پی‌سی نیز ویژگی‌های مخصوص به خود را خواهد داشت و سعی خواهد شد تا ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه کنسول‌های نسل هشتمی داشته باشد.

او همچنین اضافه کرد که پیش از عرضه بازی برای کامپیوترهای شخصی، نسخه دمو آن عرضه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند پیش از خرید بازی، بهبود‌های صورت گرفته را تجربه کنند.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده