نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰

شایعات تکذیب شد: کنسول جدید نینتندو با اسم رمز NX، بر پایه اندروید نخواهد بود

طی چند روز گذشته شایعاتی مبتنی بر عرضه کنسول جدید نینتندو با اسم رمز NX بر پایه اندروید منتشر شد و حواشی زیادی را برای این کمپانی به دنبال داشت. حال نینتندو پا پیش نهاده و از طریق سخنگوی رسمی خود، اعلام کرده کنسول جدید آن‌ها بر پایه اندروید نخواهد بود و شایعاتی که در گذشته منتشر شد هیچ‌ واقعیتی ندارد.

روز دوشنبه بود که شایعات خبر می‌دادند سیستم‌عامل کنسول جدید نینتندو که با اسم رمز NX شناخته می‌شود، اندروید خواهد بود. گفته شده بود نینتندو برای تولید فضایی دوستانه، خانوادگی و آسوده‌تر برای سازندگان و کاربران اقدام به انجام این کار کرده است.

براساس صحبت‌های سخنگوی نینتندو با روزنامه وال استریت، این شایعات حقیقت ندارد:

هیچ حقیقتی مبنی بر این‌که سیستم عامل کنسول جدید ما اندرویدی است وجود ندارد.

جدا از معرفی NX، نینتندو هیچ اطلاعات دیگری را از این کنسول منتشر نکرده و ساتورو ایواتا، مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد تا سال ۲۰۱۶ هیچ خبر خاصی از NX منتشر نخواهد شد.

ایواتا در صحبت‌های خود گفته بود سخت‌افزار این کنسول «طرح مفهومی جدیدی» را در خود دارد، اما هیچ توضیحاتی در رابطه با این طرح‌ ارائه نکرد:

به‌عنوان مدرک لازم برای نشان‌دادن علاقه شدید نینتندو برای ساخت کنسول بازی، اجازه دهید بگویم تیم ما در حال تولید یک پلتفرم جدید با طرح مفهومی نو و با اسم رمز NX است.

صحبت‌کردن در رابطه با جزئیات این پروژه هنوز زود است، اما امیدواریم سال آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

نینتندو همچنین در حال ساخت برنامه‌ای با نام Quality Of Life (شیوه زندگی) است که خواب انسان‌ها را بررسی و بهترین پیشنهادات را برای داشتن زندگی بهتر به آن‌ها ارائه می‌دهد. متاسفانه نینتندو اعلام کرد در نمایشگاه E3 2015 هیچ خبری از این برنامه نخواهد بود:

از آن‌جایی که به‌خوبی می دانیم E3 مکانی برای بازی‌های ویدیویی است، قصد نداریم در رابطه با برنامه‌های هوشمند مانند شیوه زندگی صحبت کنیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده