// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴

شایعه: شارلیز ترون در نقش شخصیت Captain Marvel ظاهر خواهد شد

حدود دو ماه پیش شایعاتی در فضای اینترنت پخش شد که کمپانی مارول قصد دارد آنجلینا جولی را برای کارگردانی فیلم سینمایی Captain Marvel به خدمت گیرد، آن شایعات همچنان پابرجا هستند و به نظر می‌رسد که شارلیز ترون، اصلی‌ترین گزینه‌ی آنجلینا جولی برای ایفای نقش شخصیت اصلی فیلم است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

مجله‌ی «OK» اعلام کرده است که با توجه به صحبت‌های یکی از منابع نزدیکش کمپانی مارول بر حضور آنجلینا جولی به عنوان کارگردان اصرار بسیار بالایی دارد اما یکی از شرط‌های او برای پذیرفتن این مسئولیت حضور شارلیز ترون به عنوان نقش اصلی در فیلم عنوان شده است.

مارول با جدیت تمام قصد دارد آنجلینا جولی را به عنوان کارگردان به پروژه اضافه کند و ظاهرا شارلیز ترون جزو بازیگرهای محبوب جولی بوده و به شدت خواهان جذب او برای نقش اصلی فیلم است. اگر ثرون نقش را قبول کند حضور آنجلینا جولی در مقام کارگردان تقریبا قطعی می‌شود.

از آنجایی که هدف اصلی مجله‌ی OK نشان دادن دوستی جدید این دو بازیگر است لذا صحت این شایعه آنچنان قوی و حتمی نیست اما با این حال قطعا شارلیز ترون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ایفای نقش کارول دنورس باشد مخصوصا اینکه او اخیرا با فیلم سینمایی Mad Max: Fury Road توانایی خود برای حضور در چنین فیلم‌هایی را کاملا اثبات کرده است.

فیلم سینمایی Captain Marvel سال گذشته به عنوان بخش سوم فیلم‌های کمپانی مارول رونمایی شد و برای اکران در تاریخ ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۹۷ برنامه ریزی شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده