نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

کارگردان بازی The Last Guardian یک استودیوی جدید تاسیس کرده است

فامیتو اوئدا، کارگردان و طراح اصلی بازی The Last Guardian اعلام کرد که در تابستان سال گذشته یک استودیوی جدید به نام جن‌دیزاین را به کمک سازندگان بازی‌های Ico و Shadow of the Colossus تاسیس کرده است.

اوئدا این خبر را از طریق توییترش اعلام کرد و گفت که هدفش از تاسیس جن‌دیزاین، برطرف کردن محدودیت‌هایی است که می‌تواند در ساخت یک بازی وجود داشته باشد. او توضیح داد:

تابستان گذشته من یک استودیوی کوچک را با همکاران قدیمی‌ام تاسیس کردم تا خود را به چالش بکشم و چیز جدیدی را امتحان کنم. از تابستان گذشته من در استودیوی کوچکی که ساخته‌ام با اعضای اصلی تیم سازنده‌ی بازی‌های Ico و Shadow of the Colossus مشغول به فعالیت هستم. ما با همکاری یکدیگر امیدواریم که محدودیت‌های نوآوری‌هایمان را به چالش بکشیم و احتمالات ممکن برای بازی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم؛ هم برای The Last Guardian و هم بازی‌های پس از آن.

شوهای یوشیدا، رییس استودیو‌های جهانی سونی، اخیرا اعلام کرد که تغییر پلتفرم انتشار The Last Guardian از پلی‌استیشن 3 به پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۲ برنامه‌ریزی شده است. طبق صحبت‌های یوشیدا کنسول نسل قبلی سونی به لحاظ فنی توانایی اجرای بدون مشکل The Last Guardian را نداشت. او گفت:

به خاطر محدودیت عملکرد سخت‌افزاری، تیم سازنده‌ی بازی تمام تلاش‌شان را انجام دادند، ولی ما می‌دانستیم که از نظر طراحی و برای اجرای بازی روی پلی‌استیشن 3، سازندگان باید برخی چیزها مثل تعداد شخصیت‌ها را تعدیل کنند.

The Last Guardian امسال نمایش جذابی در E3 2015 داشت که با تشویق حاضرین و تحسین صاحب نظران همراه شد. فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت به سونی بابت نمایش زیبای این بازی تبریک گفت؛ همچنین نیل دراکمن، کارگردان هنری بازی ‌The Last of Us و بروس استارلی، کارگردان Uncharted 4: A Thief‘s End اعلام کردند که The Last Guardian یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های نمایشگاه E3 امسال بود.

The Last Guardian سال آینده‌ی میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده