نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶

صحبت‌های مدیر سونی در رابطه با کنفرانس E3، بازی The Last Guardian و Uncharted 4

شان لِیدِن، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی آمریکا سه‌شنبه صبح روی سنِ حاضر شد و با معرفی‌هایی که انجام داد، مردم را غرق در هیجان کرد. طبق آخرین مصاحبه‌ای که با لیدن انجام شده، وی صحبت‌های جالبی را در رابطه با کنفرانس سونی انجام داده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

در ادامه به مطالعه نکته‌های جالبی که از صحبت‌های مدیر سونی آمریکا بدست آماده می پردازیم:

  • سونی در کنفرانس خود قصد داشته کمتر صحبت کند و اجازه دهد «بازی‌ها» صحبت‌های لازم را انجام دهند. لیدن فکر می‌کند این اتفاق رخ داده است و بازی‌های آن‌ها با «صدای بلند» برای سونی صحبت کرده‌اند.
  • سونی برای نشان‌دادن تعهد خود برای بازی‌های بزرگ و First-Party، کنفرانس خود را با بازی The Last Guardian آغاز کرد.
  • براساس صحبت‌های لیدن، The Last Guardian نه تنها بدلیل تکنولوژی، بلکه به خاطر جامعه‌ای که پلی‌استیشن دارد، تنها روی «پلی‌استیشن» امکان‌پذیر است. همین مسئله برای بازی Dreams، ساخته جدید مدیا مولکول هم صِدق می‌کند.
  • تقریبا تمام عناصر بازی Final Fantasy 7 از ابتدا توسط اسکوئر اِنیکس بازسازی شده است.
  • همکاری سونی با اکتویژن برای بازی Call of Duty: Black Ops 3، نشان از گسترش روابط این دو کمپانی است. (آیا با این همکاری می‌توانیم در آینده انتظار ساخت نسخه جدید Crash را داشته باشیم؟). این همکاری با بازی Destiny آغاز شد.
  • لیدن در رابطه با مشکلی که در ابتدای دموی Uncharted 4:A Thief’s End بوجود آمده هم صحبت کرد. وی گفت دموی بازی به صورت زنده پخش شده است و به همین دلیل امکان رخ‌دادن چنین اتفاقاتی وجود دارد. با این حال بروس استارلی توانست باری دیگر دمو را راه بیندازد و پس از آن جمعیت را هیجان‌زده کند.

Dreams

  • لیدن از همکاری با ناتی داگ لذت می‌برد و اعتقاد دارد این استودیو با نمایش جدید آنچارتد ۴ به بهترین شکل ممکن کنفرانس سونی را به اتمام رساند.
  • برای این‌که نمی‌توان به شخصی که پروژه مورفیوس را تجربه نکرده چیز زیادی را نشان داد، فضای زیادی برای صحبت‌کردن در رابطه با این تکنولوژی در کنفرانس سونی نبوده است. انجام این کار مثل توضیح‌ رنگ‌های مختلف به یک شخص نابینا است. برای همین سونی در قسمتی که مردم می‌توانند بازی ها را تجربه کنند، بیست دموی مختلف را برای نشان‌دادن قدرت مورفیوس آماده کرده بود. لیدن فکر می‌کند مورفیوس یک «پلتفرم» کاملا جدید است و با قدرت خود می‌تواند کاری که گوشی‌های هوشمند با گوشی‌های همراه انجام دادند را بکند.
  • مدیر سونی فکر می‌کند دو نسخه مختلف برای مورفیوس عرضه می‌شود. نسخه‌ی «پیشرفته» این هدست به شما تجربه‌ای پیشرفته‌تر و نسخه «معمولی» آن تجربه‌ی لازم را ارائه خواهد داد.
  • براساس صحبت‌های لیدن، نِت‌فِلیکس انقالابی در فیلم‌ها، iTunes در موسیقی و PlayStation Vue انقلابی در تلویزیون ایجاد خواهد کرد. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید محتویاتی که دوست دارید را انتخاب و تماشا کنید.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیر سونی آمریکا چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده