// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

تمام محتواهای دانلودی بعد از عرضه Hitman رایگان خواهند بود

IO Interactive سازنده‌ی بازی جدید Hitman که اول در کنفرانس E3 2015 سونی رونمایی شد، تایید کردند که تمام محتواهای دانلودی که قرار است بعد از انتشار بازی عرضه شوند، کاملا رایگان خواهند بود. با زومجی همراه باشید.

هانس سیفرت، رئیس استودیو IO در مصاحبه با وب‌سایت ویدیوگیمر نسبت به اینکه باید محتواهای دانلودی را به فروش رساند، ابزار انزجار کرد و گفت که مدل انتظار محتواهای دانلودی به صورت Season Pass های پولی کار درستی نیست و در بازی Hitman قرار است تمام این محتواها به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

بازی‌هایی وجود دارند که با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسند و سپس Season Pass هایی را ارائه می‌دهند که حداکثر ۴۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند. بازیکنان دوست دارند بخشی از این تجربه را کسب کنند اما لازم نیست که از آنها به نوعی دزدی شود.

چیزی که ما می‌خوایم در زمان عرضه در اختیار مخاطبان قرار دهیم مطمئنا یک بازی بزرگ خواهد بود. اما در بازه‌ی زمانی سال ۲۰۱۶ ما مکان‌های زیادی را به همراه مراحل و اهداف جدید را به بازی اضافه خواهیم کرد. این اهداف حداکثر برای دو روز در دسترس قرار خواهند گرفت و سپس حذف می‌شوند. این چیزی است که بازی را به دنیای واقعی نزدیک می‌کنند.

Hitman در تاریخ ۱۷ آذر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوز عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده