نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۱

تماشا کنید: ۱۰ دقیقه از روند گیم‌پلی بازی The Division

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت اخیرا تریلر جدیدی دیگری را از روند گیم‌پلی بازی موردانتظار The Division منتشر کرده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی و این ویدیو زیبا همراه باشید.

یوبی‌سافت سه‌شنبه شب در کنفرانس E3 2015 خود سرانجام تاریخ انتشار The Division را هم اعلام کرد. این بازی که تا به حال دست‌خوش چند تاخیر شده، در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۶ (هشتم اسفند ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در طرفی دیگر کمپانی مایکروسافت هم در کنفرانس خود تایید کرد نسخه آزمایشی The Division در انحصار ایکس‌باکس وان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۱۶ در دسترس کاربران این کنسول قرار خواهد گرفت.

تریلر جدید The Division که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد  را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با روند این بازی و کیفیت آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با اخباری که طی چند ماه پیش منتشر شد، عرضه این بازی برای دومین بار به تعویق افتاد. با تمام این تفاسیر، سرانجام علاقه‌مندان می‌توانند هشتم اسفند سال جاری شمسی این بازی را تجربه کنند.  اگر هنوز از داستان و روند بازی اطلاعات خاصی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش The Division را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده