// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Gears of War 4 از قابلیت اتصال LAN پشتیبانی خواهد کرد

راد فرگوسن از استودیو کالیشن، سازنده‌ی Gears of War 4 در جدیدترین مصاحبه‌ی خود تایید کرد Gears 4 از قابلیت اتصال شبکه‌ی محلی برای بازی چند نفره‌ی آنلاین پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

شاید شما هم دوست داشته باشید مهمانی برگزار کنید و چندین ایکس‌باکس وان را به یکدیگر وصل کنید تا یک بازی هیجان‌انگیز و درگیرکننده با دوستانتان انجام دهید. چه بازی بهتر از Gears of War 4 که از قابلیت LAN پشتیبانی می‌کند؟ فرگوسن در رابطه با این ویژگی Gears of War 4 توضیح می‌دهد؟

شاید اتصال سیستمی آفلاین در نسل جدید، ویژگی باشد که فراموش شده باشد، اما ما به مایکروسافت توضیح دادیم که این مسئله برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازیکنانی که همیشه به دنبال رقابت هستند و از قابلیت‌های اتصال شبکه محلی در رویدادها و مسابقات استفاده می‌کنند، این ویژگی برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است و یک نیاز برای آنها محسوب می‌شود، به خاطر همین ما سعی داریم انتظارات را برآورده کنیم.

این بسیار خوب است که یک بازی نفس‌گیر و اکشن مانند Gears of War 4 که می‌تواند همچون اجداد خود از بخش چند نفره پر‌طرفدار و هیجان‌انگیز برخوردار باشد، ویژگی اتصال شبکه‌ی محلی را در خود جای داده است و مطمئنا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

فرگوسن در رابطه با این ویژگی می‌گوید این امر چیزی بود که می‌توانست محقق شود و خود او و استودیویش تمام سعی خود را کردند تا قابلیت LAN را به بازی خود اضافه کنند.

به خاطر این مسئله و اهمیتی که ما نسبت به بازیکنانی طالب رقابت، مسابقات و تورنمنت‌های مختلف هستند، قائل هستیم، به جنبه‌های مهم قابلیت LAN فکر کردیم و آن را عملی می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم که رقابت و مسابقات را در رویدادهای مهم (مانند مسابقات و تورنمنت‌های جهانی) راحت‌تر از قبل کنیم.

فرگوسن در ادامه‌ی صحبت‌های خود و جدا از بحث قابلیت LAN، در مورد نام بازی که برای بسیاری ابهام‌زا شده، توضیح داد نام بازی Gears of War 4 است و آن چیزی که در کنفرانس مایکروسافت دیدید جنبه‌ی نمایشی و تبلیغاتی داشت. در کنفرانس E3 کمپانی‌ مایکروسافت، اسم بازی جدید استودیو کالیشن Gears 4 عنوان شد که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

Gears of War 4 قرار است به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان در انتهای سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود. هم‌چنین Gears of War: Ultimate Edition که بهینه‌سازی نسخه‌ی اول مجموعه است، در تاریخ ۳ شهریور ماه برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: GamespotThe Coalition


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده