نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

عرضه نسخه آزمایشی بازی Take on Mars به زودی آغاز خواهد شد

یکی از بازی‌هایی که نمایش جذابی در کنفرانس خسته‌کننده بازی‌های کامپیوترهای شخصی داشت، شبیه‌ساز فضایی Take on Mars ساخته استودیو Bohemia Interactive بود. آن‌ها اعلام کردند که پروسه توسعه این بازی پارد فاز جدیدی شده و عرضه نسخه آزمایشی آن به زود آغاز خواهد شد.

استودیو Bohemia Interactive که ساخت و توسعه بازی DayZ را در کارنامه خود دارد، حضوری پر رنگ در کنفرانس بازی‌های PC داشت و علاوه بر این‌که به صحبت درباره بازی DayZ پرداخت، نمایشی از بازی شبیه‌ساز فضایی خود یعنی Take on Mars را ارائه کرد.

آن‌ها اعلام کردند که این بازی قابلیت ساخت و به اشتراک‌گذاری ماد از طریق استیم ورک‌شاپ را دارا است. Take on Mars برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳ معرفی شد. سال گذشته نیز نسخه اولیه آن در دستور برنامه Early Access درون استیم قرار گرفت. مراحل توسعه بازی از آغاز تا کنون خط سیری متعادل را داشته و تا یک یا دو ماه دیگر وارد بخش آزمایشی خواهد شد.

اگرچه بازی‌هایی با سبک شبیه‌سازی فضایی، این روزها خیلی مرسوم نیستند اما Take on Mars توانسته با استفاده از مضامین واقعی مانند شبیه‌سازی هوشمندانه سیاره مریخ و ایستگاه فضایی بین‌المللی، خود را به یک بازی پرطرفدار تبدیل کند.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده