نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۹

با پیش خرید بسته الحاقی Guild Wars 2: Heart of Thorns، به نسخه آزمایشی دسترسی یابید

درطول کنفرانس PC Gaming در نمایشگاه E3 2015، استودیو آرِنا‌نِت اطلاعات جدیدی را از بسته الحاقی Guild Wars 2: Heart of Thorns که در گذشته آن را معرفی کرده بود منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در این بسته الحاقی بازیکنان می‌توانند قصر بزرگ خود را تزئیین کنند. این نقطه حکم منطقه اجتماعی شما، تمرین‌کردن و انجام تنظیمات لازم برای ماجراجویی‌های پیش‌رو را دارد.

سازندگان از این منطقه به‌عنوان یک نقشه کامل یاد کردند و گفتند که در روند بخش داستانی، بازیکنان این منطقه را برای ارتش و انجمن خود تصاحب می‌کنند.

علاقه‌مندانی که این بسته الحاقی را از سایت Guildwars2.com پیش‌خرید کنند، می‌توانند به نسخه آزمایشی این DLC دسترسی یابند.

Heart of Thorns ماموریت‌های داستانی جدیدی را هم در جنگل‌های مَگوما پیش روی شما قرار می‌دهد. در بخش داستانی این بسته با کمک همراهانی از دوران باستان، باید با سربازان قدرتمند موردرِمات مقابله کنید.

کاربران با این بسته‌ی الحاقی می‌توانند از سلاح‌هایی که در بازی اصلی در حرفه‌ی آن‌ها قابل استفاده نبوده استفاده کنند. این خصوصیت شامل مهارت‌ها و مکانیک‌های منحصر به فرد بازی هم می‌شود. همچنین با افزوده شدن یک مهارت جدید با نام Revenant، می‌توانید از زره‌های سنگین و قدرت Mists استفاده کنید.

variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده