// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۷

تماشا کنید: بازی Hitman در تاریخ ۱۷ آذر ماه منتشر می شود

اسکوئر انیکس با نمایش ویدیویی زیبا از بازی Hitman در جریان کنفرانس خبری E3 خود، تاریخ عرضه بازی را ۱۷ آذر ۱۳۹۴ اعلام کرد. این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی سازندگان بازی Hitman بیشتر تمرکز خود را برروی گیم‌پلی ‌ای آزاد می‌گذارد. مراحل بازی در پاریس، مراکش، ایتالیا و کشور‌های دیگر روایت خواهد شد. هیتمن جدید همچنین مانند شماره قبلی از جامعه‌های مجازی پشتیبانی می‌کند. در شماره قبلی بازیکنان قادر به ساخت مراحل و اشتراک گذاری آن با سایر بازیکنان بودند.

به گفته‌ی آی‌او اینتراکتیو توسعه‌دهنده بازی Hitman، این بازی پس از عرضه به صورت دوره‌ای محتوای جدیدی را مشابه بازی‌های اپیزودی دریافت می‌کند. این محتوا به گفته‌ی سازندگان از قرارداد‌های ترور، مکان‌ها  و مکانیزم‌های گیم‌پلی جدید تشکیل می‌شود. برخی از قرار داد‌های ترور جدید در بازه‌ی زمانی کوتاهی فرضا ۴۸ ساعت، تنهای برای یک‌بار در دسترس قرار می‌گیرند. بازیکنان تنها یک شانس برای گرفتن قرار داد‌های ترور مربوطه دارند.

شما در تازه‌ترین ماجراجویی مامور۴۷ با قرارداد‌های جدید و چالشی برای شکار اهداف قدرتمند خود در اقصی نقاط جهان روبرو می‌شوید. اسکوئرانیکس در پایان هفته جاری اطلاعات بیشتری را از هیتمن منتشر می‌کند.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده