// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۶

نینتندو تایید کرد: بازی Hyrule Warriors Legends برای نینتندو 3DS نیز عرضه خواهد شد

نینتندو در جریان نمایشگاه E3 رسما از نسخه‌ی 3DS بازی Hyrule Warriors Legends رونمایی کرد. این بازی به همراه تمامی محتوای قابل دانلود نسخه نینتندو وی‌یو، در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Hyrule Warriors Legends پس از یک‌سال که برای Wii U عرضه شده بود رسما در اوایل سال آینده میلادی برای کنسول دستی 3DS منتشر می‌شود.

به گفته‌ی ایجی آنوما، تهیه‌ کننده بازی The Legend of Zelda، بازی Hyrule Warriors Legends  ویژه‌ی کنسول دستی 3DS‌به همراه تمامی محتوای قابل دانلود اوریجینال بازی به همراه شخصیت‌ها و مراحل The Legened of Zelda:The Wind Waker عرضه می‌شود.

نینتندو در اوایل این ماه به شکل تعجب‌آوری از عرضه‌ی Hyrule Warriors Legends برای 3DS رونمایی کرده بود. این بازی توسط اُمِگا فورس و تیم نینجا ساخته شده است. شخصیت‌های تترا و پادشاه Hyrule در بازی پورت شده Hyrule Warriors Legends برای 3DS به ما می‌پیوندند. در ضمن این بازی با نسخه Wii U‌سازگار خواهد بود.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده