نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۸

بازی The Legend of Zelda: Triforce Heroes برای کنسول دستی 3DS معرفی شد

اگرچه نینتندو در کنفرانس امسالش در نمایشگاه E3 علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد The Legend of Zelda WiiU نداشت، اما طرفداران این مجموعه‌ی محبوب را بی‌نصیب نگذاشت؛ The Legend of Zelda: Triforce Heroes برای کنسول دستی 3DS معرفی شد.

گیم‌پلی Triforce Heroes تا حد زیادی مشابه بازی The Legend of Zelda: Four Swords Adventures است؛ در این بازی چند بازیکن‌ باید با کمک یکدیگر معماهای مختلف را حل کنند و سیاهچال‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. این‌بار فقط سه بازیکن می‌توانند در بازی با یکدیگر همکاری کنند، اما برای اولین بار در تاریخ مجموعه‌ی زلدا، Triforce Heroes دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین نیز خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب Triforce Heroes استفاده از لباس‌های متفاوت است که نیروهای ویژه‌ای به شخصیت‌ها می‌بخشند؛ مثلا بازیکن‌های می‌توانند با پوشیدن لباس سامورایی حرکات چرخشی انجام دهند و یا با پوشیدن لباس بمبی، انفجارهای سنگین‌تری را به وجود آورند.

نینتندو هنوز تاریخی را برای انتشار این بازی اعلام نکرده است.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده