نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

تاریخ انتشار بازی Super Mario Maker در کنفرانس نینتندو مشخص شد

نینتندو دقایقی پیش در کنفرانس خود تاریخ عرضه‌ی بازی Super Mario Maker را اعلام و از ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد این بازی صحبت کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یکی از بخش‌های کنفرانس نینتندو به بازی Super Mario Maker برای کنسول Wii U با قبلیت شخصی‌سازی، طراحی مراحل و به اشتراک‌گذاری ساخته‌های گیمر‌ها با دیگر گیمر‌‌ها در سر‌تا‌سر دنیا، اختصاص داشت.  این بازی در تاریخ ۲۰ شهریور عرضه خواهد شد. نینتندو این خبر را در جریان کنفرانس E3 و به عنوان بخشی از جشن ۳۰ سالگی مجموعه‌ی سوپر ماریو اعلام کرد.

علاوه بر تاریخ انتشار، نینتندو برخی ویژگی‌های جدیدی که Super Mario Maker در خود دارد را نیز معرفی کرد. چیزی که تا اینجا می‌دانیم این است که شما می‌توانید آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی‌های Super Mario Bros.، Super Mario Bros 3، Super Mario World و New Super Mario Bros را بر روی صفحه‌ی این بازی بکشید (درگ کنید) و از آنها در این نسخه‌ی جدید استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید رفتار این آیتم‌ها و اینکه چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند را نیز تعیین کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ماریو را بر روی ابری قرار دهید و او را در طول مرحله هدایت کنید و مثلا گلوله‌های آتشین نیز پرتاب کنید. بر طبق گفته‌های تاکاشی تِزوکا شما زیر آب هم می‌توانید بازی کنید.

طرفداران Amiibo نیز احتمالا بتوانند در آینده با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در Super Mario Maker بازی کنند. همچنین این ویژگی جدید گنجانده شده در نسخه‌ی جدید ذهن عده‌ای را به خود مشغول کرده است، زیرا ساختن شخصی مراحل یک کار مهم و دارای ریزه‌کاری‌های فراوان است و نینتندو تنها یک کتابچه‌ی طراحی کوچک با چند نمونه‌ی پایه‌ای و پیچیده به همراه بازی به خریداران ارائه می‌دهد.

نینتندو همچنین دو نسخه‌ی Amiibo سبک 8 بیتی از ماریو منتشر می‌کند تا سالگرد ۳۰ سالگی سوپر ماریو را نیز جشن گرفته باشد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده