نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۴

نینتندو دو آمیبوی جدید را برای بازی Skylanders معرفی کرد

نینتندو طی کنفرانس امروزش در نمایشگاه E3 2015 اعلام کرد که مجسمه‌های آمیبوی بیشتری را برای بازی‌های محبوبش عرضه ‌خواهد کرد. این شرکت همچنین تایید کرد که بازی‌های بیشتری با قابلیت پشتیبانی از آمیبو منتشر می‌کند.

یکی از بازی‌هایی که قرار است از آمیبوها پشتیبانی کند Skylanders Superchargers ساخته‌ی شرکت اکتیویژن است. نینتندو دو آمیبوی جدید را برای نسخه‌ی Wii U این بازی معرفی کرده که یکی از آنها مربوط به شخصیت «بوزر» از سری ماریو است و دیگری «دانکی کونگ» را نشان می‌دهد.

در قسمت پایه‌ی هر دو آمیبوی نام برده شده یک قطعه‌ی پلاستیکی کوچک تعبیه شده است که قابل جداسازی است و باعث می‌شود که بتوان از مجسمه‌ها هم به عنوان آمیبو و هم اسکایلندر استفاده کرد.

Skylanders Superchargers در تاریخ ۲۹ شهریور ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، Wii U و 3DS و همچنین برای کنسول‌ Wii منتشر خواهد شد. این بازی پنجمین قسمت از سری Skylanders محسوب می‌شود.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده