// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۳

مایکروسافت از Gears of War Ultimate Edition رونمایی کرد

همین دو-سه هفته پیش سونی از کالکشن بازسازی سه‌گانه‌ی Uncharted برای پلی‌استیشن۴ رونمایی کرد. حالا نوبت مایکروسافت است تا همین حرکت را برای بازی تیراندازی مشهور و محبوبش، Gears of War انجام دهد تا کیف طرفداران هر دو کمپانی کوکِ کوک شود. اما یادتان باشد، این نسخه فقط شامل بازسازی اولین قسمت مجموعه می‌شود که می‌تواند برای خیلی‌ها همراه با حس شدید نوستالژی باشد.

کسانی که مجموعه‌ی Gears of War را تجربه کرده‌اند به دو گروه عشقان و متنفران تقسیم می‌شوند، اما از این حقیقت نمی‌توان گذشت که خیلی‌ها احترام خاصی برای نسخه‌ی اول بازی قائل‌اند و آن را لایقِ جایگاه ویژه‌ای در تاریخ صنعت بازی می‌دانند. خب، کسانی که ماجراهای مارکوس فینیکس و برادرانش در جنگ علیه لوکاست‌ها بر روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ و پی‌سی را از دست داد‌ه‌اند، خوشحال باشند که مایکروسافت بالاخره اعلام کرده که این بازی با رزولشون ۱۰۸۰ و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به مناسبت۱۰ سالگی بازی در تاریخ ۱۵ آگوست برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد داشت.

شاید این بازسازی برای کسانی که تاکنون با دنیای Gears of War آشنایی نداشته‌اند، فرصت فوق‌العاده‌ای باشد، اما مطمئنا کسانی که از اره کردن لوکاست‌ها و سنگرگیری‌های سنگین و فراوان بازی نخست خاطره دارند، مخاطبان اصلی این نسخه خواهد بود. بدون‌شک این بازسازی بهانه‌ی تمام‌عیاری برای بازخوانی اولین دیدارمان با مارکوس فینیکس و هم‌رزمانش است. شما چه فکر می‌کنید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده