// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱

مجسمه های VINYL شرکت بتسدا به سرعت وارد فروشگاه eBay شدند

صبح امروز بتسدا در پایان اولین کنفرانس E3 خود، بسته ویژه VINYL FIGURESرا به صورت رایگان به شرکت کنندگان در کنفرانس مطبوعاتی هدیه داد. حال این بسته‌ی ویژه با قیمت‌های مختلفی به سرعت وارد فروشگاه eBay شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اکنون چندی از شرکت کنندگان در کنفرانس بتسدا  هدایای  Funko Mystery Minis خود را که شامل سه مجسمه از شخصیت‌ بازی‌های Doom شخصیت دیمون، Dishonored شخصیت امیلی کالدوین و Fallout‌ شخصیت پاور آرمور می‌شود را برای بدست آوردن کمی پول وارد فروشگاه eBay کرده‌اند. البته کمی بیشتر از یکم پول!
با نگاهی به لیست مجسمه‌های قرار گرفته در این فروشگاه می‌بینیم که میانگین تعیین شده برای این سه مجسمه در حدود ۳۰۰ دلار (۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان) است.

143436201181 VINYL FIGURES

افرادی که در کشور‌ بریتانیا علاقمند به خریداری این مجسمه‌ها هستند نیز باید علاوه بر پرداخت مبلغ کالا، در حدود ۳۰ دلار جهت حمل‌ و نقل و ۹۶ دلار مالیات را پرداخت کنند. فکر کردن به قیمت واردات این کالا به ایران به تنهایی باعث پشیمانی از خرید خواهد شد.
البته افرادی نیز با دست و دلبازی بسیاری قیمت‌های مناسب ۷۶ دلاری را برای مجسمه‌های خود انتخاب کرده‌اند.

Skyrim-doom1

برخی نیز تیشرت‌هایی را با شخصیت‌های Skyrim و Doom برای فروش با قیمت ۶۰ دلار قرار داده‌اند. بیشترین قیمت تعیین شده برای Funko Mystery Minis در حدود ۴۰۰ دلار است.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده