نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۱

ایکس باکس وان به شما اجازه می‌دهد بازی های در حال ساخت را بازی کنید

یکی از ویژگی‌های جدیدی که امروز در طی کنفرانس E3 مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان منتشر شد، قابلیت اجرای بازی‌هایی است که به طور کامل ساخته نشده‌اند ولی کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همراه زومجی باشید.

کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت مبلغی، بازی‌های خاصی که هنوز در مرحله‌ی توسعه هستند را امتحان کنند و در واقع به عنوان آزمایش‌کننده‌ی بازی، نظرات خود را به سازندگان برسانند. این ویژگی جدید «پیش‌نمایش بازی» (Game Preview) نام دارد و از فردا در دسترس است.

این ویژگی چند وقتی هست که در دنیای بازی‌های پی‌سی دیده می‌شود. به عنوان مثال، پلتفرم استیم قابلیت مشابهی با نام «دسترسی زودهنگام» برای کاربران خود تدارک دیده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت با ارائه‌ی قابلیت‌هایی مانند اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی کنسول جدید و همچنین پشتیبانی از مادها، قصد دارد بعضی از ویژگی‌های بسیار محبوب بازی‌های کامپیوترهای شخصی را روی کنسول‌ها بیاورد.

برنامه‌ی پیش‌نمایش بازی با دسترسی اولیه به دو بازی The Long Dark و Elite Dangerous کار خود را آغاز می‌کند.

منبع: The Verge

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید. [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده