نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۷

هدست مورفیوس سونی «چند صد دلار» قیمت خواهد داشت!

هدست واقعیت مجازی سونی احتمالاً زمان زیادی از کنفرانس E3 آن‌ها را مشغول به خود کند. شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سونی گفته که راه معتقد کردن کاربران به خریدن این هدست نه چندان ارزان را می‌داند. با زومجی همراه باشید.

به عقیده‌ی یوشیدا، بازی‌ها و به طور کلی محتوای نرم‌افزاری مواردی هستند که گیمرها را مجاب به خرید مورفیوس می‌کنند.

باید دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 را قانع کنیم که چند صد دلار برای خرید هدست مورفیوس هزینه کنند، علاوه بر کنسولی که از قبل داشته‌اند. محتوای مربوط به بازی‌ها چیزی است که آن‌ها را قانع می‌کند. ما بیش از ۳۰ بازی در دست ساخت داریم که البته‌ همه‌ی آن‌ها در زمان عرضه‌ی هدست موجود نخواهند بود، ولی زحمت بسیاری برای هرکدام از آن‌ها کشیده شده است.

قسمت «چند صد دلار» حرف‌های او کمی شک و شهبه‌ها نسبت به هدست سونی را افزایش می‌دهد اما تقریباً می‌توانیم مطمئن باشیم که با یک دستگاه ارزان‌قیمت طرف نیستم.

یوشیدا پیش‌تر از این در مصاحبه‌ای اظهار کرده بود که قیمت نهایی دستگاه، عاملی نیست که روی فرایند توسعه‌ی آن اثر بگذارد.

اولین باری که کاربران واقعیت مجازی را امتحان می‌کنند بسیار خطرناک است. مردم بعد از مدتی به آن‌ عادت می‌کنند، اما دفعه‌ی اول همه‌ی توجه‌ها بر روی عوارض دستگاه و موارد سلامتی آن است. بنابراین ما می‌خواهیم سخت‌افزار را بدون نقص طراحی کنیم.

اگر می‌خواهید به طور زنده از اتفاقات کنفرانس سونی آگاه شوید، فردا ساعت ۵ صبح همراه زومجی و پوشش زنده‌ی این کنفرانس باشید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید. [/alert]

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده