نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹

تماشا کنید: تریلر بخش چند نفره بازی DOOM

علاوه بر دو تریلری که از گیم‌پلی بخش تک‌نفره‌ی DOOM پخش شد، بتسدا حالت چندنفره‌ی آنلاین بازی را هم به نمایش گذاشت که با ویژگی‌های جذابی نیز همراه است. با زومجی برای مشاهده تریلر و کسب اطلاعات بیشتر از این بخش همراه باشید.

حالت چندنفره‌ی بازی این امکان به تمام کاربران می‌دهد که نقشه‌های خودشان را در بازی طراحی کنند و به گفته‌ی مارتی استراتون، تهیه‌ی کننده‌ی بازی در id Software، گیمرهای DOOM به وسیله‌ی این ویژگی همواره از بازی لذت خواهند برد و راه‌های جذابی برای بازی کردن کشف خواهند کرد.

در این حالت جدید که Snapmap نام دار،د حتی می‌توان منطق بازی را هم تغییر داد و حالت‌های بسیار متفاوتی برای بخش‌ چندنفره خلق کرد. همچنین امکان به اشتراک گذاری‌ نقشه‌ها و حالت‌های ساخته شده با تمام بازیکنان DOOM در سراسر دنیا وجود دارد. ویژگی Snapmap در هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی هنگام عرضه‌ی بازی در بهار ۲۰۱۶ موجود خواهد بود.

دانلود ویدیو

 

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید. [/alert]

برای مطالعه همه اخبار و مقالات راجع به کنفرانس بتسدا و بازی‌های آن در E3 2015 روی عکس زیر گلیک کنید:

bethesda-e3-2015

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده