نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلرها از گیم‌پلی بازی Fallout 4 در کنفرانس بتسدا

طی کنفرانس اختصاصی شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2015، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Fallout 4 به نمایش درآمد. برای مشاهده‌ی این تریلرها که بخش‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد با زومجی همراه باشید.

برای معرفی Fallout 4، کارگردان این بازی یعنی تاد هوارد روی صحنه آمد و ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی و داستان آن را تشریح کرد. طبق گفته‌ی هوارد، ساخت Fallout 4 پس از Fallout 3 و به طور هم‌زمان با بازی Skyrim آغاز شده است؛ این موضوع نشان می‌دهد که مجموعه‌ی Fallout تا چه حد برای بتسدا از اهمیت برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های جالب داستان بازی این است که در ابتدای آن حادثه اتمی رخ نداده و جهان هنوز به سمت نابودی نرفته است. اگرچه طرفداران مجموعه‌ی Fallout با چنین فضایی آشنا نیستند، اما به نظر می‌رسد که سازندگان بازی برای طراحی آن سنگ‌تمام گذاشته باشند.

بهتر است به جای تعریف از طراحی محیط‌ها و گیم‌پلی Fallout 4 شما را به دیدن ویدئوی زیر از گیم‌پلی بازی دعوت کنیم. ضمن اینکه در ادامه می‌توانید چند ویدئوی دیگر از بازی که مربوط به بخش‌های مختلف گیم‌پلی‌ آن مثل شخصی‌سازی سلاح‌ها و سیستم ساخت و ساز هستند را مشاهده کنید.

 

 

 

 

Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان سال جاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

برای مطالعه همه اخبار و مقالات راجع به کنفرانس بتسدا و بازی‌های آن در E3 2015 روی عکس زیر گلیک کنید:

bethesda-e3-2015


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده