نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲

بتسدا بازی موبایلی Fallout Shelter را معرفی کرد [E3 2015]

بتسدا بازی موبایلی جدیدی از مجموعه‌ی Fallout را معرفی کرد. این بازی که Fallout Shelter نام دارد همین امروز برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود. برای اطلاع از جزییات این بازی با زومجی همراه باشید.

Fallout Shelter به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد تا پناهگاه اختصاصی خود را در دنیای فال‌اوت بسازند و آن را مدیریت کنند. در واقع شما به عنوان سرپرست یک پناهگاه بزرگ باید به مسائل مختلف آن رسیدگی کنید و ساکنینش را راضی نگه دارید.

بازی استایلی شبیه انیمیشن‌های دوبعدی دارد و شخصیت‌های پیپ‌بوی معروف سری فال‌اوت را به نمایش می‌گذارد. ویژگی‌های مدیریتی بازی شباهت زیادی به عناوینی مانند SimCity و XCOM: Enemy Unknown دارند.

شما باید به ساکنین پناهگاه خود مسئولیت‌های مختلفی را واگذار کنید و آنها را برای ارتقا دهید. در مواقع لزوم نیز باید آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف را در اختیارشان بگذارید تا بتوانند از خود در برابر تهدیدات خارجی دفاع کنند.

Fallout Shelter تا چند ساعت دیگر برای پلتفرم‌های موبایلی در دسترس خواهد بود. این بازی کاملا رایگان است و برای اجرای آن نیازی به اتصال اینترنتی نیز نخواهید داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار بتسدا در نمایشگاه E3 بر روی عکس زیر کلیک کنید:

bethesda-e3-2015

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده