نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۸

بازی DOOM در کنفرانس E3 بتسدا معرفی شد [E3 2015]

کنفرانس E3 بتسدا هم‌اکنون در حال برگزاری است و اولین تریلر مروبط به یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی است. همراه زومجی باشید.

تهیه کننده اجرایی id Software دقایقی بعد از صحبت‌های کوتاه مدیرعامل بتسدا روی صحنه آمد تا در مورد DOOM صحبت کند. DOOM درباره‌ی سه چیز است، هیولاهای شیطانی، اسلحه‌های فوق‌العاده و گیم‌پلی سریع. تریلر طولانی و کاملی که پخش می‌شود همه‌ی این موارد را در بر دارد و یک هیجان اساسی برای طرفداران بازی است.

گیم‌پلی بازی سراسر درگیری است و لحظه‌ای شما را آرام نمی‌گذارد. از اسلحه‌های نمادین بازی تا سلاح‌های جدیدتری که یادآوار بازی‌های Halo و Gears of War هستند در بازی وجود دارد. برخوردهای تن به تن هم عالی کار شده‌اند و با اره‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید حسابی از دشمنانتان پذیرایی کنید.

منوی تعویض سلاح‌های مانند بازی‌هایی مثل GTA V کار شده که برای لحظاتی زمان کند می‌شود تا سلاح را انتخاب کنید. در میان همه‌ی این هیایو، واکنش ببینده‌ها در کنفرانس هم بسیار جالب توجه است و رضایت کامل آن‌ها را نشان می‌دهد.

غیر از این بخش تک‌نفره‌ی فوق‌العاده، چندنفره‌ی بسیار گسترده‌ای نیز وجود دارد که علاوه بر تمام حالت‌های رایج بازی‌های چند نفره، به خود کاربران هم این امکان را می‌دهد که برای بازی نقشه طراحی کنند و با دوستان خود در نقشه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی خود مبارزه کنند.

بازی DOOM که فعلاً تنها با همین نام شناخته می‌شود، سال آینده‌ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بتسدا در نمایشگاه E3 بر روی عکس زیر کلیک کنید:

bethesda-e3-2015

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده