نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

گوریلا گیمز دامنه بازی تایید نشده Horizon را ثبت کرد

یکی از داغ‌ترین اخبار این روزها پیرامون بازی جدید و تایید نشده استودیو گوریلا گیمز می‌چرخد. بازی که به استناد شایعات، سبکی نقش آفرینی و جهان‌باز دارد. حالا یک قدم دیگر به معرفی این بازی نزدیک شده‌ایم زیرا این استودیو دامنه‌ اینترنتی Horizon را ثبت کرده است.

دیروز در زومجی خواندید که استودیو سازنده سری Killzone اقدام به انتشار یک عکس عجیب کرده که ممکن است مربوط به بازی بعدی خود باشد. هِرمَن هالست، مدیر عامل این استودیو هلندی نیز در حال عزیمت به لوس‌آنجلس برای شرکت در نمایشگاه E3 2015 است. حالا این شواهد و قرائن را در کنار خبر ثبت دامنه اینترنتی این بازی قرار دهید تا یک قدم بیشتر به خبر معرفی بازی نزدیک شویم.

 پُریا تُرکان مدیر تولید  استودیو گوریلا گیمز اقدام به ثبت دامنه‌های Horizonthegame.com، Horizonthegame.net و Horizonthegame.org کرده است. تا به این لحظه، دامنه‌ای ذکر شده به نام مدیر تولید این استودیو ثبت شده‌اند و احتمالا پس از معرفی رسمی بازی، این دامنه‌ها به نام استودیو منتقل شوند.

تُرکان پیش از این گفته بود که استودیو آن‌ها در حال کار بر روی یک بازی جدید است، بازی که اگر درباره آن صحبت کند، مردم او را خواند کشت! همچنین تصاویر هنری که از این بازی تایید نشده منتشر شد، نشانگر محیط‌هایی رنگارنگ و روبات‌هایی دایناسور مانند داشت. 

اگرچه استودیو گوریلا گیمز هنوز به صورت رسمی حضور خود در نمایشگاه E3 2015 را اعلام نکرده است اما با وجود حضور هِرمَن هالست، مدیرعامل گوریلا گیمز و البته شایعات و اخبار بی‌پایان راجع به بازی بعدی آن‌ها، به نظر می‌رسد کم‌کم‌ باید خود را آماده معرفی بازی جدید آن‌ها در کنفرانس سونی کنیم.

کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015، ساعت ۵ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد به وقت تهران برگزار می‌شود.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده