نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Assassin's Creed Syndicate سیستم آب‌ و‌ هوا و چرخه‌ی شب و روز دارد

بازی Assassin's Creed Syndicate اواخر امسال منتشر خواهد شد، اما طبق معمول یوبی‌سافت از حالا موتور جوسازی‌هایش را برای این بازی روشن کرده است. به تازگی جزییات جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر شده‌اند که برای اطلاع از آنها می‌توانید با زومجی همراه باشید.

استودیوی یوبی‌سافت کُبِک، سازنده‌ی Assassin's Creed Syndicate به برخی از سوالات طرفداران در مورد ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی بازی در توییتر پاسخ داده است. مسئولین این استودیو در جواب فردی که درباره‌ی وجود سیستم آب و هوایی پویا و بارش باران و برف در بازی سوال کرده بود گفتند: «بله ما سیستم آب و هوا هم داریم؛ برای مثال مه و باران در بازی خواهیم داشت»؛ البته از آنجایی که اتفاقات بازی در انگلستان جریان دارند، وجود هوای مه‌آلود و بارانی در Syndicate کاملا قابل پیش‌بینی بود.

بازی همچنین دارای چرخه‌ی شب و روز خواهد بود. یوبی‌سافت کُبِک در پاسخ یکی از طرفداران که در این باره سوال کرده بود توضیح داد: «بله، ما زمانی از روز را داریم که یک چرخه‌ی ۲۴ ساعته‌ی کامل را دربر می‌گیرد». سازندگان بازی به این موضوع اشاره نکردند که آیا این چرخه به صورت طبیعی و مانند دنیای واقعی سپری می‌شود و یا شبیه Assassin's Creed Unity، با توجه به رخداد‌های بازی و زمان در نظر گرفته شده برای هر ماموریت تغییر می‌کند.

با توجه به نمایشی که برای اولین بار در ماه گذشته از بازی دیدیم می‌توانیم بگوییم که Syndicate ویژگی‌های مشترک زیادی با عناوین قبلی مجموعه‌ی Assassin's Creed دارد. بازی به لحاظ بصری تفاوت چشمگیری با شماره‌های اخیر مجموعه ندارد، به طوری که خود سازندگان اعلام کرده‌اند برای نورپردازی‌های واقع‌گرایانه‌ی بازی از همان سیستمی استفاده می‌کنند که در Unity نیز به کار رفته بود. اگرچه Unity با مشکلات فنی متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما از نظر جلوه‌های بصری بازی قابل احترامی بود؛ همین موضوع باعث شده تا یوبی‌سافت کُبِک تصمیم بگیرد از تکنیک‌های بکار رفته در این بازی برای Syndicate نیز استفاده کند.

Assassin's Creed Syndicate اتفاقات مربوط به انقلاب صنعتی را در سال ۱۸۶۸ میلادی و در شهر لندن به تصویر می‌کشد. داستان بازی درباره‌ی یک خواهر و برادر دوقلو به نام جیکوب و ایوی فرای است که تلاش می‌کنند تا با ظلم و جنایت تمپلارها در دوران ویکتوریایی مقابله کنند. این بازی در تاریخ ۱ آبان ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: The Games Cabin


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده