// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

جشن رونمایی از بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌ شود

بازی تیراندازی اول شخص ایرانی ارتش‌های فرازمینی را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های داخلی دانست که چند سالی در انتظار عرضه‌ی آن هستیم. پس از فراز و نشیب‌های فراوان، این بازی قرار است در جشنی ویژه رونمایی شود و به زودی به بازار سراسر کشور راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، جشن رونمایی از بازی ارتش‌های فرازمینی قرار است در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۴ راس ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود. این مراسم می‌تواند نوید این موضوع را دهد که بالاخره پس از سال‌ها از اولین رونمایی بازی، می‌توانیم ارتش‌های فرازمینی را در بازار داخلی مشاهده کنیم.

مقالات مرتبط

  • گزارش زومجی از کنفرانس بازی ارتش‌های فرازمینی در جشنواره بازی‌های مستقل تهران

ارتش‌های فرازمینی توسط استودیو راسپینا در دست تولید است و از زمان معرفی خود افتخارات زیادی را هم در داخل و هم در رویدادهای خارجی کسب کرده است. ارتش‌های فرازمینی اولین بازی ایرانی است که به رویداد E3 راه پیدا کرده بود و همچنین توانست در عرض دو هفته مجوز ورود به پلتفرم استیم را دریافت کند. علاوه بر این‌ها، ارتش‌های فرازمینی در سال ۲۰۱۳ از دید مخاطبان سایت بین‌المللی indiedb به عنوان برترین بازی مستقل جهان شناخته شد.

منبع: روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده