// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷

احتمال رونمایی از بازی Mafia 3 در نمایشگاه E3 2015

آیا مافیا ۳ بالاخره رونمایی می‌شود؟ این سوالی است که سال‌ها طرفداران دو آتشه مجموعه مافیا بر سر زبان دارند. اما شواهد و مدارک نشان می‌دهد شاید امسال و در جریان E3 2015 شاهد بازی Mafia 3 برای پلتفرم‌های نسل هشتمی باشیم. با زومجی همراه باشید.

آخرین خبری که راجع به قسمت سوم مافیا منتشر شد به اردیبهشت ماه سال جاری برمی‌گردد، زمانی که کمپانی 2K، از زیر مجموعه‌های شرکت عظیم تیک تو خبر از تولید یک بازی اکشن تمام عیار در استودیو هنگر ۱۳ داد. در ماه دسامبر، شرکت 2K استودیوی جدید خود را با نام هنگر ۱۳ ( Hangar 13) معرفی کرد؛ استودیویی که توسط هیدن بلک‌من  رهبری می‌شود. بلک‌من پیش از این سابقه کارگردانی مجموعه‌هایی مانند Star Wars را در استودیوی لوکاس آرتز دارد. پیش از این بلک‌من گفته بود هدف این استودیوی جدید، خلق بازی‌های نسل بعدی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد نحوه تجربه‌های خود را در بازی تعیین کنند. تیک‌ تو و 2K هیچ جزئیات دیگری راجع به این بازی منتشر نکردند اما هواداران مافیا که همیشه در مورد بازی‌های این کمپانی‌ها کنجکاو هستند، این خبر را به قسمت سوم مافیا ربط داده‌اند.

در دی ماه سال گذشته ریک پاسکئلون، صداگذار شخصیت ویتو اسکالتا (Vito Scaletta) در حساب توئیتر خود به انتشار اخبار بیشتری از بازی Mafia 3 اشاره کرده بود.

vito

اگر بخواهیم به دیگر نشانه‌ی وجود مافیا ۳ بپردازیم، می‌توانیم خبر رویت این بازی در خرده‌فروشی  معتبر آنلاین پلی‌ آسیا را نام ببریم. خرده‌فروش آنلاین پلی آسیا که برای اولین بار از وجود بازی Resident Evil: Revelations 2 خبر داده بود و درست از آب در آمد و سپس بازی Mafia 3 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 لیست کرد اما تا به حال هنوز خبری رسمی در مورد این بازی منتشر نشده است.

پس از تمام این شایعات و اخبار، آیا به نظر شما Mafia 3 در E3 2015 رونمایی می‌شود؟ کدام کنفرانس میزبان این بازی خواهد بود؟ آیا روابط خوب شرکت‌های راک‌استار یا تیک‌تو با سونی می‌تواند زمینه‌ساز حضور Mafia 3 در کنفرانس سونی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده