// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

اولین تصاویر گیم پلی Space Hulk: Deathwing فوق‌ العاده به نظر می رسند

بالاخره اولین تصاویر از محیط داخل بازی Space Hulk: Deathwing که توسط دو استودیو استریوم آن و سایاناید ساخته می‌شود، در فضای وب منتشر شد که نشان می‌دهد با یک بازی خوش رنگ و لعاب و با کیفیت طرف هستیم. با زومجی همراه باشید.

Space Hulk: Deathwing که بر اساس بازی تخته‌ای به همین نام از کمپانی Game Workshop و به موازات دنیای Warhammer 40000 ساخته شده است، از موتور بازی‌سازی آنریل ۴ بهره می‌برد و استفاده از این موتور گرافیکی سبب شده تا جلوه‌های بصری بازی خارق‌العاده به نظر برسند.

اساس و پایه‌ی بازی جدا از بخش تک نفره، بر روی بخش همکاری چهار نفره تیمی و بر اساس کلاس‌بندی‌های مختلف است. هر کدام از افراد این تیم چهار نفره توانایی‌های منحصر به فردی دارند که وجودشان برای رسیدن به هدف ضروری خواهد بود. سازندگان بازی ادعا کردند که در Space Hulk از نوعی هوش مصنوعی داینامیک بهره برده‌اند که باعث می‌شود رفتار و عکس‌العمل دشمنان بسته به نوع بازی و قابلیت‌های تیم مقابل‌شان متغیر و واکنش‌پذیر باشد. به طور مثال اگر بازیکنان کار خود را به خوبی انجام دهند، دشمنان بازی که Genestealer نام دارند، موج حملات خود را تشدید می‌کنند، با این حال اگر وضعیت تیم رو به وخامت باشد، دشمنان ریسک بی جا نمی‌کنند تا بی گدار به آب بزنند و با تمام قوا یورش ببرند.

Space Hulk: Deathwing برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ نا مشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده