// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

پرندگان بازی Angry Birds Epic در راه بازی Sonic Dash

سگا به مناسبت موفقیت بازی Sonic Dash در رسیدن به رقم فوق‌العاده ۱۰۰ میلیون بار دانلود با همکاری روویو قصد افزودن شخصیت‌های بازی Angry Birds Epic را به بازی Sonic Dash دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازیکنان و طرفداران  دو بازی Angry Birds و Sonic Dash برای مدت زمان محدودی قادر به‌بازی‌کردن با سه شخصیت  رِد، چاک و بمب در بازی Sonic Dash هستند. طبق گفته‌ی سگا علاقمندان به آزاد کردن شخصیت‌های بازی Angry Birds Epic، باید در هنگام بازی نشانه‌های مربوط به Angry Birds را در طی مراحل جمع‌آوری کنند.

این رویداد به مدت سه هفته به طول می‌انجامد. رویداد ذکر شده اکنون با شخصیت رِد نایت آغاز شده و در هفته‌های آینده با دو شخصیت دیگر ادامه پیدا می‌کند. کاربران برای آزاد کردن شخصیت رِد نایت نیاز به جمع آوری ۱۰۰ نشانه‌ از او را دارند. البته کسانی که علاقمند به بازی کردن هرچه سریعتر با شخصیت‌های Angry Birds هستند نیز می‌توانند این سه پرنده را مستقیم خریداری کنند. علاوه بر این بازی Sonic Dash از این پس از قابلیت بازی بین پلتفرمی با استفاده از ذخیره اطلاعات به صورت ابری پشتیبانی می‌کند.

ولیام تاهت، رئیس محصولات خارجی روویو در رابطه با این همکاری گفت:

یکپارچه شدن شخصیت‌های ما و سونیک با همکاری سگا نقطه عطف فوق‌العاده‌ای برای Angry Birds به حساب می‌آید. حضور دو شخصیت مهم بازی‌ها و یکپارچه شدن آنها با هم مسلما باعث لذت میلیون‌ها طرفدار از دو مجموعه Sonic Dash و Angry Birds Epic در سراسر جهان خواهد شد.

بازی Sonic Dash اکنون به صورت رایگان در آيتونز، گوگل‌پلی، اپ‌استور آمازون و فروشگاه ویندوزفون در دسترس است. این بازی از زمان عرضه در ماه‌ فروردین سال ۲۰۱۳ تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

منبع: DualShockers و Social Times


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده