// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

عبور بازی Sonic Dash از رقم فوق‌العاده ۱۰۰ میلیون بار دانلود

سگا به مناسبت بزرگداشت بازی Sonic Dash آماری از این بازی محبوب منتشر کرد. بنا به گفته‌ی سگا بازی Sonic Dash تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سگا آمار جالبی را در رابطه با بازی موبایل Sonic Dash منتشر کرده است. بازیکنان در بازی موبایل Sonic Dash مجموعا موفق به جمع‌آوری بیش‌ از ۸۵۰ میلیارد حلقه‌ی طلایی شده‌اند. مسافت طی شده در بازی نیز ۱.۸ میلیارد کیلومتر بوده و مجموع زمان صرف شده در این بازی طبق گفته‌ی سگا مجموعا به اندازه ۱۴۰۰۰ سال بوده است.

سگا همچنین در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود به مناسبت آمار فوق‌العاده بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود بازی Sonic Dash، خبر از رویداد‌های جدید درون برنامه‌ای برای این بازی داد:

به مناسبت این دستاورد، سونیک از برخی دوستان  بسیار ویژه‌ی خود دعوت کرده تا بزودی در یک رویداد درون بازی‌ای به او بپیوندند.  اگر بخواهیم در مورد هویت دوستان سونیک بگوییم، بسیاری برای کسب موفقیت‌های بیشتر، هرروز بازی‌ آنها را برروی پلتفرم‌ موبایل خود انجام می‌دهند. آماده باشید، امکان دستیابی به رقم ۱۵۰ میلیون زودتر از انتظار وجود دارد!

بازی Sonic Dash به صورت رایگان (free-to-play) از طریق سه پلتفرم اصلی اندروید، iOS و ویندوفون قابل دانلود و بازی‌کردن است. پس از یک سال آشفتگی در شرکت سگا و شنیدن اخباری مانند هرچه کوچک‌تر شدن بازار سگا در فروشگاه‌ها، شنیدن این چنین اخبار مثبتی جای خوشحالی دارد. ظاهرا سگا به مرور قصد بازگشت به بازار بازی‌ها را دارد. در بهمن ماه گذشته سگا در کنار خریداری استودیوی دامییوج، اقدام به سرمایه‌گذاری برروی دو استودیوی Ignited Artists و Space Ape Games کرده بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده