نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

کمپانی آکیولس از یک پلتفرم عرضه‌ی بازی مشابه استیم رونمایی کرد

به تازگی کمپانی آکیولس وی‌آر، سازنده‌ی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، در کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی این هدست از یک پلتفرم جدید به نام Home رونمایی کرد که عملکردی مشابه شبکه‌ی استیم دارد و از آن برای انتشار بازی‌های واقعیت مجازی استفاده می‌شود.

در پلتفرم Home بازیکن‌ها می‌توانند بازی‌های مختلف واقعیت مجازی را که با هدست‌های آکیولس ریفت سازگاری دارند مشاهده و خریداری کنند. این پلتفرم تنها در هنگام استفاده از آکیولس ریفت قابل دسترسی است، بنابراین برای جستجوی بازی، خرید و اجرای آنها باید حتما از هدست استفاده کنید. Home همچنین بخش‌های اجتماعی مختلفی نیز دارد که از طریق آنها می‌توانید ببینید دوستان‌تان در حال انجام چه کاری هستند و یا به چه بازی‌هایی علاقه دارند.

صفحه‌ی هر بازی در Home شامل تصاویر و ویدئوهایی از همان بازی است که به بازیکن‌ها کمک می‌کند تا قبل از خرید یک بازی آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند و ذهنیت نسبتا کاملی از آن داشته باشند.

در طی کنفرانس خبری ویژه‌ی آکیولس ریفت، کمپانی آکیولس همچنین از همکاری با مایکروسافت برای عرضه‌ی یک کنترلر کنسول ایکس‌باکس وان به همراه هر هدست واقعیت مجازی خبر داد. علاوه بر این اینسومنیاک گیمز، سازنده‌ی مجموعه‌ی محبوب Ratchet & Clank، ساخت یک بازی واقعیت مجازی به نام Edge of Nowhere را تایید کرد. آکیولس همچنین از یک کنترلر حرکتی عجیب و غریب به نام آکیولس تاچ رونمایی کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده