نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

اولین تصویر از بازی در سبک نقش آفرینی و علمی-تخیلی جدید سازندگان Lords of the Fallen

استودیو دِک ۱۳ و کمپانی فوکِس هوم اینتِراَکتیو، سازنده و ناشر بازی Lord of the Fallen این روزها درحال ساخت یک بازی در سبک نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی جدید هستند. اگرچه هنوز نام این بازی مشخص نشده، اما اخیرا اولین تصویر از آن منتشر شده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم .

وقایع این بازی علمی-تخیلی در آینده اتفاق می‌افتد و براساس صحبت‌های سازندگان، شامل مکانیک‌های «نوآورانه» در مبارزات، سیستم پیشرفت و ارتقا خواهد بود.

این بازی معرفی‌نشده در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در ماه مِی مشخص شد Focus Home Interactive وظیفه انتشار بازی جدید دِک ۱۳ را برعهده خواهد داشت. دِک ۱۳ طی هفته‌های اخیر تایید کرد روی نسخه دوم بازی Lords of the Fallen کار نخواهد کرد.

براساس گزارشات انجام شده، احتمال می‌رود این بازی در نمایشگاه E3 2015 که تا چند روز آینده برگزار خواهد شد معرفی شود.

فوکِس هوم اینتِراَکتیو در بیانیه رسمی خود در رابطه با این بازی معرفی‌نشده گفت:

فوکِس قرار است بازی جدید دِک ۱۳، بهترین استودیو بازیسازی سال ۲۰۱۳ آلمان را منتشر کند. آخرین بازی آن‌ها با نام Lords of the Fallen فروشی بالغ بر یک میلیون نسخه را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کرد.

فوکِس همچنین بازی Vampyr، ساخته جدید استودیو دانت‌نود، خالق دو بازی Remember me و Life Is Strange را به نمایشگاه E3 می‌آورد.

باید دید کمپانی فوکِس هوم اینتِراَکتیو در نمایشگاه E3 به‌صورت رسمی از پروژه جدید دِک ۱۳ که جالب به‌نظر می‌رسد رونمایی خواهد کرد یا خیر. اولین تصویر منتشرشده از این بازی را می‌توانید در قسمت بالا مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده