// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیوی بازی Shadow Warrior 2 ویژه نمایشگاه E3 2015

 دِوولوِر دیجیتال، با بروزرسانی وب‌سایت رسمی‌ خود از دنباله‌ی Shadow Warrior رونمایی کرد. این خبر بعد از آپلود تصویری از علامت «2» برروی فیس‌بوک رسمی بازی «با سوال  چه کسی وانگ بیشتر می‌خواهد؟» و لینک تصویر به وب‌سایت بازی رسما تایید شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شنیدن معرفی دنباله‌ی بازی Shadow Warrior  به تنهایی باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شماره اول این بازی می‌شود.  دِوولوِر دیجیتال در نهایت از شماره دوم این بازی با انتشار ویدیویی رونمایی کرد. ما نیز انتظار داریم تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با بازی Shadow Warrior 2 طی اولین نمایشگاه بازی‌های پی‌سی در E3 2015 را روز  چهارشنبه ۲۷ خرداد – ساعت ۴:۳۰ بامداد دریافت کنیم.

ویدیویی هیجانی و زیبایی نیز از Shadow Warrior 2  منتشر شده است که می‌توانید در زیر این مطلب مشاهده کنید. بازیShadow Warrior در سبک اول شخص تیراندازی  در سال ۲۰۱۳ توسط فِلایینگ والد هوگ و به لطف دو همکار قدیمی نامکو و مِجِسکو برای پلتفرم‌های لینوکس، مک، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از روی نسخه ۱۹۹۷ این بازی ساخته‌ی  3D Realms بازسازی شد.

در ویدیوی منتشر شده شاهد اعلام پشتیبانی بازی از حالت چند‌نفره Co-op نیز هستیم.  دِوولوِر دیجیتال ناشر بازی Shadow Warrior 2 رسما عرضه‌ی این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را تایید کرده است.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده