// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

تماشا کنید: اولین تریلر بازی LEGO Marvel’s Avengers ویژه E3 2015

به نظر می‌رسد بازی‌های ویدیویی مبتنی بر دنیای لِگو تمامی ندارد ، تریلری جدید از بازیLEGO Marvel Avengers ویژه‌ی نمایشگاه E3 2015 منتشر شده است. بازی LEGO Marvel’s Avengers دی‌ ماه ۹۳به همراه بازی LEGO Jurassic World معرفی شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دیگر این روزها آنقدر نام بازی‌های مختلف لگو را می‌شنویم که حتی امکان فراموش شدن نام بازی معرفی شده از این سری نیز وجود دارد. شاید بسیاری حتی متوجه معرفی بازی LEGO Marvel’s Avengers نیز در دی‌ماه گذشته نشده باشند.

البته فراموشی این موضوع طبیعی به نظر می‌رسد، بازه‌ی بزرگی از تعداد بازی‌های لگو و البته معرفی دو بازی LEGO Dimensions و LEGO World که رقیب جدی بازی Minecraft به حساب می‌آید، به کل باعث کنار رفتن LEGO Marvel’s Avengers شده بود.

LEGO Marvel Avengers اولین بازی از سری داستان‌های مارول لگو‌ها محسوب نمی‌شود. اکنون بسیاری از افراد در ایالات متحده در شور و هیجان فیلم Avengers 2 در فصل فیلم‌های تابستانی این کشور هستند.

در هرحال بازی LEGO Marvel’s Avengers وجود دارد و اولین تریلر آن نیز منتشر شد. این بازی در زمستان امسال برای پلتفرم‌های 3DS، رایانه‌شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، Wii U و پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌شود. سازندگان به افتخار نمایشگاه E3 2015 که در زومجی نیز به صورت کامل پوشش داده می‌شود ویدیوی زیر را منتشر کرده‌اند.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده