نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶

نسخه دیلاکس بازی Star Wars Battlefront شامل ۱۰ دلار محتویات اضافه خواهد بود

روز گذشته نسخه دیلاکس (Deluxe Edition) بازی Star Wars: Battlefront برای پیش‌خرید در خرده‌فروشی آمازون در دسترس قرار گرفت. در ادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعاتی از محتویات نسخه دیلاکس بازی Star Wars\ Battlefront و تصویری از باکس‌آرت آن را دراختیار شما قرار دهیم.

نسخه دیلاکس بازی Star Wars Battlefront که با قیمت ۶۹.۹۶ دلار منتشر خواهد شد، ظاهرا تنها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، چراکه در لیست بازی‌های آمازون این نسخه برای رایانه‌های شخصی قرار داده نشده است.

اگر نسخه دیلاکس Star Wars Battlefront را خریداری کنید، ۱۰ دلار محتویات داخل‌ بازی دریافت خواهید کرد:

  • اسلحه‌ای با نام DL-44 که توسط شخصیت هان سولو ساخته شده است
  • با نارنجک Ion، صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه دشمنان برسانید
  • با اسلحه Ion Torpedo روی دشمنان قفل و صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه آن‌ها برسانید
  • با سلاح Ion Shock که به‌صورت انحصاری دراختیار خریداران نسخه دیلوکس قرار می‌گیرد، نیروی الکتریسیته را به دشمنان وارد کنید
  • حرکات انحصاری که در زمان پیروزی در مسابقات می‌توانید به اجرای آن‌ها بپردازید

علاوه بر این محتویات، با پیش‌خرید نسخه دیلاکس Star Wars Battlefront به بسته الحاقی رایگان Battle of Jakku که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد هم دسترسی خواهید یافت.

در ادامه می‌توانید تصویری از باکس‌آرت نسخه پلی‌استیشن 4 این نسخه را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

Star Wars Battlefront

بازی Star Wars Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی حضور ویژه‌ای را در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده