نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Destiny: The Taken King با انتشار اطلاعاتی جدید فاش شد

براساس اطلاعاتی که وبسایت کوتاکو به‌ دست آورده، سومین بسته الحاقی بازی Destiny با نام The Taken King در تاریخ ۱۵ سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با زومجی و اطلاعاتی لو رفته از محتویات این بسته جدید همراه باشید.

باتوجه به این اسناد لو رفته، ابتدا مشخص شده یک شاخه جدید به درخت توانایی‌های سه کلاس اصلی بازی اضافه خواهد شد. شاخه جدید کلاس وارلاک قدرت رهاکردن طوفان الکترونیکی، شاخه جدید کلاس هانتر تیر و کمانی که جاذبه را از بین می‌برد و شاخه جدید درخت توانایی‌های کلاس تایتان یک چَکُش آتشین را دراختیار آن قرار می‌دهد.

در این بسته الحاقی همچنین یک Raid جدید با نام اُریکس (Oryx) هم وجود دارد. در آخرین بسته الحاقی بازی Destiny با نام House of Wolves خریداران از نبود هیجان در Raid جدید شکایت کرده بودند و احتمالا این بار اُریکس بتواند انتظارات آن‌ها را برآورده کند.

کوتاکو گزارش کرده قیمت The Taken King مانند Season Pass قبلی بازی Destiny که دو بسته الحاقی را به بازی اضافه کرد ۳۹.۹۹ دلار است.

طی هفته‌های گذشته نشان‌تجاری The Taken King توسط استودیو بانجی ثبت شد و براساس حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های انجام شده، بانجی قصد دارد اولین بسته الحاقی از محتویات Season Pass جدید بازی Destiny با نام The Taken King را همزمان با جشن تولد یک سالگی این بازی عرضه کند. همان‌طور که می‌دانید، بازی Destiny نهم سپتامبر سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه شد.

Destiny (1)

براساس اطلاعاتی که سال گذشته فاش شد، مشخص شد بازی Destiny دارای دو Season Pass خواهد بود. این اسناد همچنین نشان می‌دادند بسته الحاقی The Taken King شامل ۱۲ مرحله، دو strikes و شش نقشه جدید برای بخش چندنفره خواهد بود. البته این امکان وجود دارد محتویات بازی نسبت به اطلاعاتی که سال گذشته فاش شد تغییر پیدا کرده باشد.

درانتها اعلام شده که بازیکنان در این بسته الحاقی از یک Hive (مرکز قرارگرفتن موجودات بازی) جدید که در یک سفینه قرار دارد ملاقات خواهند کرد.

انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 2015 بانجی و اکتیویژن به معرفی این بسته الحاقی و محتویات دومین Season Pass بازی Destiny بپردازند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده